Ga naar inhoud

mov filmpje wil niet starten in moviemaker


claudine

Aanbevolen berichten

Heb met mijn fototoestel Nikon Coolpix 5200 een paar testfilmpjes gemaakt.

waneer ik ze overzet naar mijn pc (windows 7) en in verkenner erop klik, kan ik ze perfect afspelen.

Wanneer ik ze probeer te importeren in moviemaker krijg ik bijgevoede opmerking:

 

ik heb hetzelfde in de les, op school gedaan en daar werkte het perfect met hetzelfde fototoestel.

wat doe ik verkeerd.

Alvast bedankt

post-722-0-64011300-1430548221.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

waneer ik ze overzet naar mijn pc (windows 7) en in verkenner erop klik, kan ik ze perfect afspelen.

Met welk programma worden ze dan afgespeeld; met windows madia speler of met een andere media speler?

Indien een andere media speler: welke is dat dan?

 

Gebruik je in de les dezelfde versie van movie maker als thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie, maar was niet meer thuis gisteren en alvast bedankt voor de moeite.

ik kan het filmpje afspelen via Quick Time Player. via Media player gaat het ook niet en krijg ik de onderstaande foutmelding.

heb reeds: bestand/opties/geavanceerd/standaardinstellingen herstellen gedaan in moviemaker maar zonder resultaat.

Op school hebben we ook het programma nog maar net geïnstalleerd en thuis ook dus ik veronderstel de zelfde versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, hier is een tevreden klant !!!

Dank zij het downloaden van de K-lit codec pack is het probleem opgelost.

Ik had het gisteren al zo geprobeerd maar mijn AVG virusscanner speelde mij parten.

is een betalende. heb hem dan maar tijdelijk uitgeschakeld.

Ik ben wel nergens het scherm van Asus tegengekomen.

met als gevolg dat ik nu Optimizer pro en Opera hebben binnen gehaald.

Ik veronderstel dat ik dit gewoon in mijn software mag verwijderen.

In elk geval een grote mercie  aan beiden (Asus en Kweezie Wabbit)  die zich over mijn probleem wilden ontfermen.

Nu kan ik mijn ouder fototoestel gebruiken voor te filmen en met een gerust hart. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Optimizer Pro en Opera mag je inderdaad via het configuratiescherm verwijderen.

Na het verwijderen doe je best ook nog een registeropruiming met CCleaner.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

 

Als dit gedaan is en je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp  afsluiten.
Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens kijken wat voor ongewenste gasten je hebt binnengehaald.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.