Ga naar inhoud

harde schijf problemen


clovis

Aanbevolen berichten

Wil het een beetje lukken clovis, dat produceren van de Speccy-link ? ... :hmmmm:

 

 

Je hebt deze vraag van Asus nog niet beantwoord. Wat het negeren van vragen van medewerkers betreft loopt er een rode draad door gans het onderwerp. Je doet meestal enkel wat je zelf graag wil doen en dat demotiveert de hulpverleners en zorgt voor een chaotisch verloop van het geheel.

Gelieve eens gewoon te antwoorden op de gestelde vragen. Ik reken op je begrip. Je zult er wel bij varen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat is waar we al zo lang op hebben gewacht.

 

Zoals Asus eerder al terecht heeft opgemerkt heb je er niet goed aan gedaan om op deze PC een 32 bits versie van Windows 7 te installeren. En het klopt wat hij zegt dat Acer geen drivers ter beschikking stelt voor 32 bits Windows besturingssystemen.

De grootste fout die je gemaakt hebt dat is dat je bij de installatie van Windows 7 Home Premium 32 bits de volledige interne harde schijf leeg gemaakt hebt. Daardoor heb je de oh zo belangrijke RECOVERY partitie verwijderd aan de hand waarvan je naar fabrieksinstelling kon teruggaan. Ik durf hierbij zelfs het woord blunder gebruiken.

 

Klik op start en type in het zoekvenstertje devmgmt.msc en druk op ENTER.

Apparaatbeheer wordt nu geopend.

Maak daar een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de drivers lijkt alles in orde te zijn. Die heeft Windows 7 blijkbaar volledig zelf in huis gehad.

 

Blijkbaar heb je de D partitie de naam E gegeven. Dat vind ik heel bijzonder daar je DVD brander de schijfletter E heeft. Niet dat dit belangrijk is, maar vreemd is het wel.

Ik heb tot heden niets abnormaals aan je systeem kunnen opmerken. Windows 7 Home Premium blijkt normaal te werken.

 

Ik begrijp dan ook niets van je problemen.

Zie mijn tussenkomsten (vragen) in onderstaande quote in groene tekst

ik denk niet dat het probleem aan mijn installatie cd van windows ligt,want tis een originele. Heb je het hier over de Windows 7 dvd of de Windows 8.1 DVD? Met die Windows 7 dvd heb je toch met succes de huidige installatie uitgevoerd!

op hirens boot bevindt zich mini windows xp en mini windows 7,mini windows xp draait moeiteloos en als ik mini windows 7 wil doen draaien,krijg ik deze melding:

 

Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hardware- of softwarewijziging. Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:

    1. Plaats de Windows-installatieschijf en start uw computer opnieuw op.
    2. Selecteer de taalinstellingen en klik op Volgende.
    3. Klik op 'Uw computer herstellen'.

Als u deze schijf niet hebt, dient u voor assistentie contact op te nemen met de systeembeheerder of fabrikant van uw computer.

     Status: 0xc000000e

     Informatie: De opstartselectie is mislukt omdat een benodigd apparaat niet toegankelijk is.

Waarom wil je Windows 7 mini draaien? Je PC draait toch al prima onder Windows 7 Home premium.

 

Ik denk toch dat het niet werken van bepaalde DVD's met de schijfjes zelf te maken heeft.

 

Test die Ultimate boot CD en die Hirens boot CD eens op een andere Windows 7 pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat eerst op een ander forum waar ze zeiden dat windows7 wel op mijn pc kan geinstalleerd worden,driverpacksolution vond dan de drivers.

een blunder van mij? niet echt,want mijn windows 8 (8.1) staat op de originele harde schijf ( die hield ik voor het zekerste aan de kant,als windows 7 toch niet ging erop kunnen).

de reden dat ik de topic gestart heb , is dat mijn dvd of cd's niet meer booten ( niet allemaal ,maar zeg maar ...7 op de 10 schijven boot niet),nergens vond ik de OS van de pc...

dat ik dacht dat ik die verwijderd heb per ongeluk,door mijn schijf te formateren.

 

nota:nu zit de window 8 (8.1) schijf op mijn pc en de OS is windows NT.

( hier zie je dit op de afbeelding)

 

post-26865-0-58625300-1432132104_thumb.p

 

nota : ik zal nu eens kijken welke os mijn windows 7 harde schijf heeft,want ik heb pas van gisteren ondekt waar je de OS ( informatie kan vinden).

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net mijn windows 7 harde schijf gecheckt en mijn OS is tevens windows NT.

 

is dit in feite correct? dat windows NT de OS is? sorry vraag ik toch eens voor het zekerste.

 

want dat zij mij wat kunnen  helpen om op te lossen om TOCH te kunnen booten vanaf dvd ,cd of usb...want bij sommige rescue cd's ( of dvd's) moet er wat aangepast zijn aan de OS dan. (uiteraard zonder ,

 

de originele OS te verknoeien).

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo clovis,

 

Ik heb plots besloten op wereldreis te gaan en ben nu mijn koffers aan 't pakken. Misschien kom ik ergens wel een leuk plekje tegen waar ik blijf plakken.

Maar maak je maar geen zorgen hoor, de nu nog collega medewerkers staan te popelen om het van mij hier over te nemen.

Ze gaan dat voor u oplossen hoor, zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok droske geen probleem en een prettige wereldreis :top:

ik heb ondekt dat er niks aan mijn harde schijf is.

ik dacht dat er iets aan mijn harde schijf was,omdat een hirens boot dvd niet meer opstarte...terwijl hij het voordien wel deed...maar de dvd start niet

meer op omdat bitdefender een virus ondekte op mijn dvd en dat daardoor in feite mijn dvd naar de vaantjes is.

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.