Ga naar inhoud

Vreemde lijn gaat niet weg


Duelen

Aanbevolen berichten

Beste PC-helpers,

 

Ik heb een lijn in mijn document staan die maar niet wil verdwijnen.

 

Volgens mij is ze er gekomen toen ik twee dingen van elkaar wou scheiden door middel van:

 

-----------------------------------------------------------------

 

Het ziet er alsvolgt uit:

 

 

http://static.afbeeldinguploaden.nl/1508/116255/SE4iOjY8.jpg

 

Ze staat dus zelfs op twee pagina's. Wat ik ook doe, ze wil niet verdwijnen.

 

Wie o wie kan me helpen.

 

 

PS: tips om een inhoudsopgave te maken in Word zijn ook altijd welkom.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb er geen verklaring voor - en 'k werk zelf bijna nooit met Office Word - maareuh: als je nu gewoon alles boven die lijn kopieert en het in een nieuw document plakt en daarna hetzelfde doet met alles onder de lijn: heb je dan je document niet opnieuw zónder die lijn?

Probeer even zou ik zeggen.

 

Een mogelijk andere oplossing (afhankelijk van de 'eenvoud' van je document (*) ) is het ook te proberen je document op te slaan als vb txt-document en het dan opnieuw in word te openen.

Je bent dan natuurlijk wel de opmaak kwijt... (vandaar mijn bemerking ivm 'eenvoud' : als het een document van 100 blz is met enz... heb je nadien natuurlijk te veel werk in verhouding met dat lijntje)

 

 

(*) je kan een eenvoudig document hebben: alleen maar tekst in alinea's - maar ook een 'ingewikkelder' document: met tabellen, tekeningen, kolommen en zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

 

Ik had al geprobeerd om de inhoud erboven en eronder te kopiëren, maar dat werkte (in eerste instantie niet), omdat hij de lijn op één of andere mysterieuze wijze dan toch mee kopieerde.

 

Intussen nog eens geprobeerd en wél gelukt, waarvoor dank. Zit ik hier een masterproef te schrijven, maar zoiets achterlijk krijg ik dan niet meteen klaargespeeld :P

 

Wat betreft de inhoudsopgave ga ik het bekijken.
Het gaat dus zoals gezegd om een masterscriptie en dan zijn er 1001 belachelijke regeltjes dat sommige pagina's wel een nummering moeten hebben, anderen weer niet en dat soort zaken...

 

Bedankt alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.