Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Geachte Heer Asus,

 

Nog 1 vraag:  Kunt U mij een FREE ADOBE ACROBAT VERSIE VERSTREKKEN WANT DE VORIGE WAS INDERDAAD BETALENDE maar die is nu verlopen en ik wil graag een FREE VERSIE HEBBEN NU

 

Met engelengeduld heeft U en Uw team mijn probleem opgelost.

Ik ben erg blij met de oplossing e,n wil U dan ook oprecht bedanken voor de vele uren die U in deze toch moeilijke oplossing gestoken heeft.

 

Hopelijk tot wedermails in ietwat minder lastig probleem.

 

We kunnen nu dan ook dit probleem DEFINITIEF AFSLUITEN.

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het herlezen van de laatste posts hierboven viel mijn oog op een nog onbeantwoorde vraag:

 

welk andere Malware fighter stelt U dan voor, of hoeft dit niet?

 

Hiervoor is Malwarebytes Anti-Malware een aanrader ... je mag eens per week tot eens per twee weken je PC scannen met dit programma.

 

Op het einde van de installatie zal er gevraagd worden of je aan de slag wil met de proefversie van de betalende versie, dat vinkje mag je weghalen.

 

Downloaden kan via deze link ... een handleiding kan je bekijken via deze link.

 


 

Kunt U mij een FREE ADOBE ACROBAT VERSIE VERSTREKKEN WANT DE VORIGE WAS INDERDAAD BETALENDE maar die is nu verlopen en ik wil graag een FREE VERSIE HEBBEN NU

 

Je kan via deze link Adobe Acrobat Reader DC downloaden, die is gratis  ... let op: voor je klikt op Nu installeren dien je de vinkjes weg te halen bij de optionele aanbiedingen, McAfee Security Scan Plus en True Key by Intel Security.

 


 

Met engelengeduld heeft U en Uw team mijn probleem opgelost.

Ik ben erg blij met de oplossing e,n wil U dan ook oprecht bedanken voor de vele uren die U in deze toch moeilijke oplossing gestoken heeft.

 

Graag gedaan hoor !

 

Het was een heuse marathon, niet ? ... :D

 

Nu, we hebben die marathon samen gelopen: zowel jij als iedereen die in dit topic actief was als helper ... we zijn met zijn allen over de eindstreep gekomen vooral omdat ook jij je hebt vastgebeten in het oplossen van de problemen en dat vind ik zeker vermeldenswaardig ! ... :top:

 


 

We kunnen nu dan ook dit probleem DEFINITIEF AFSLUITEN.

 

Je mag wat mij betreft het topic nog eventjes open laten staan voor het geval er nog vragen mogen komen ... mocht je het topic willen afsluiten, dan kan je dat door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten.

 

Nog veel computerplezier gewenst ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had graag de Adobe Acrobat  (het icoontje met WITTE ACHTERGROND) zoals ik voorheen had. Nu heb ik het Icoontje met RrODE ACHTERGROND, maar bestaat die in een FREE VERSIE?

Nu heb ik alleen de Reader versie maar ik wil ook PDF créeren met Adobe Acrobat

 

BEDANKT VOOR JULLIE ALLEN OM EEN GEHANDICAPTE OUDE MAN (79) uit de penarie te helpen.  Het was voor mij ook een zeer moeilijke opdracht.  JUllie hebben met mij veel geduld ten toon gespreid en dit vergeet ik niet zo gauw meer.

 

Er bestaan toch nog veel goede mensen.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie die je nu hebt, Adobe Acrobat Reader DC, is een gratis reader ... enkel een programma om PDF'jes te lezen dus.

 

Wil je met Adobe PDF'jes maken, PDF'jes converteren, etc ... dan kom je steeds weer bij de betalende versies terecht (Acrobat Pro DC).

 

Beschrijf eens even wat je zoal wil doen met je PDF's, dan kunnen we eens kijken of we een gratis alternatief voor je hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je een aantal gratis PDF creators bekijken, reviews lezen, downloaden en nuttige tips voor de installatie ervan bekijken ... via een klik op de knop Lees verder kan je alle info per programma lezen.

 

Wees tijdens het installeren van deze freeware alert voor eventuele gebundelde software, dergelijke aanbiedingen dien je uit te vinken.

 

Converteren van PDF -> Word (en omgekeerd) kan online via deze link (linkerkant van je scherm).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.