Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw probleem met downloaden van Adobe ACrobat PRO document die als bijlage naar mij verstuurd zijn.

 

Als ik op downloaden klik gaat alles goed en het document verschijnt maar na enkele seconden krijg ik volgend bericht. Als ik op dit bericht O.K. klik verdwijnt mijn document volledig van het scherm en als ik niet .......o;k klik kan ik geen enkele knop bedienen van mijn document beeld.

 

"Verwijder het product en installeer het opnieuw.  Als dit probleem zich blijft voordoen, moet u contact opnemen met de technische ondersteuning van Adobe, waar bij u de FOUTCODE moet doorgeven die onder in dit scherm wordt weergegeven.

DIE FOUTCODE IS: 16.

 

IK durf Adobe Acrobat Pro niet verwijderen want ik heb geen CD-rom om het opnieuw te installeren en ik heb het programma opnieuw geinstalleerd in de "reparatie" versie en ook in de "overschrijving" versie maar het probleem blijft bestaan.

 

Zou het probleem misschien opgelost zijn als ik het Windows all-in-one  volgens uw bericht 127 met Tweaking.com nog eens uitvoer.

Dit hadden we gedaan omdat ik NIETS MEER KON DOWNLOADEN maar hier gaat het om een Adobe Acrobat PRO fout.

 

Graag Uw advies om dit dringend probleem op te lossen want ik heb absoluut en vaak Adobe Acrobat PRO nodig.

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan de pdf bijlagen te openen met een andere pdf-lezer.

Je hebt ook PrimoPDF geinstalleerd en daarmee kan ook die bestanden openen.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\IM;fs
C:\Local\Temp\IM;fs
C:\LocalLow\ConduitEngine;fs
C:\ProgramData\IM;fs
C:\Users\All Users\IM;fs
C:\Users\JEAN\Documents\IM;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Local\Temp\IM;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Local\Temp\IM;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Local\Temp\Low\IM;fs
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@mystart.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@mystart.incredimail[2].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@www.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@www.incredimail[2].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@mystart.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@www.incredimail[1].txt;f
C:\http___storage_conduit_com_89_159_CT1592089_Images_633427515654293750_gif.gif;fs
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633699584891843750_gif.gif:f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633699585366375000_gif.gif;f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633703121710581250_gif.gif;f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633703123815268750_gif.gif;f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633703126908706250_gif.gif;f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633703129187456250_gif.gif;f
C:\LocalLow\LimewirePlus\CacheIcons\http___storage_conduit_com_52_133_CT1339052_Images_5f5115f0-3631-43dd-8cbc-3aaf326a10ca633703130761987500_gif.gif;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\899358D8550154E49BE95F30C9058213\InstallProperties];r
"URLInfoAbout"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Photo Notifier and Animation Creator];r
"Publisher"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Photo Notifier and Animation Creator];r
"URLInfoAbout"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{8D853998-1055-4E45-B99E-F5039C502831}];r
"URLInfoAbout"=-;r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is  ASUS?

 

Dit is een computer merk of niet soms?

 

Ik heb geen ASUS computer maar een oudere MEDION COMPUTER

 

Mijn anti-virus is nog steeds verwijderd.

Mag ik die terug installeren?  Dit is meer dan 1 week dat ik zonder werk en dit verontrust mij toch een beetje.

 

MV G

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit had het over Asus, niet over ASUS ... :xd:

 

Alles van incredimail is nu verwijderd.

 

Je Medion is nu compleet opgeschoond ... daar hebben we met zijn allen aardig wat tijd ingestoken, we gaan nu dan ook eerst zorgen dat we steeds weer kunnen terugvallen op de huidige situatie.

 

Maak eerst een nieuw herstelpunt aan, hoe je dat doet kan je bekijken als je hier klikt.

 

Maak dan een image en bijhorend opstartmedium aan van je huidige systeem, die stockeer je op een externe harde schijf.

 

Er zijn hiervoor meerdere mogelijkheden, bijvoorbeeld Macrium Reflect Free, EaseUS Todo Backup Free of Paragon Backup & Recovery 14 Free Edition .

 

Bekijk de handleidingen eens en ga dan aan de slag met één van de programma's ... 1 van de 3 programma's volstaat dus !

 

Graag een seintje als je klaar bent met herstelpunt, image en opstartmedium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.