Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb een systeeem herstelpunt opgeslagen op een USB stick.

 

IK heb Macrium reflect geinstalleerd maar hoe moet ik "image en bijhorend opstartmedium van mijn huidig systeem stockeren op een externe harde schijf"???

 

Of is dit reeds gebeurd met de installatie van Macrium reflect??

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je even op weg helpen met het opstartmedium en de image.

 

Het aanmaken van een image en opstartmedium gebeurd niet vanzelf tijdens de installatie, kan ook niet want je hebt er nog een stick, dvd of externe schijf voor nodig.

 

Hoe je het opstartmedium moet aanmaken lees je hier. Het kan op een CD/ DVD of usb- stick maar hou er dan wel rekening mee dat alles wat op die stick staat verwijderd wordt.

Dus gebruik ZEKER NIET die stick waar het herstelpunt volgens jou  op staat. 

 

Wat betreft die Image daar lees je hier alles over, maak liefst gebruik van een externe schijf.

aangepast door clarkie
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

U VRAAGT MIJ HOE IK EEN HERSTELPUNT GEMAAKT HEB EN OPGESLAGEN OP EEN USB STICK?

 

Ik heb achtereenvolgens het volgende aangeklikt.:

Startknop - programma's - accaessoires - systeemtools - syteemherstel en dan kom ik op het scherm dat u aangeeft in Uw bericht 100.

 

Daar klik ik op systeem beveiliging - syteemeigenschappen - systeembeveiliging en hierr heb ik het volgende aangevinkt staan "Beschikbare schijven  Boot © en DRIVE-N-GO (dit is mijn externe harde schijf).  Vervolgens maken aangeklikt en volgend beeld verschijnt:

Een herstelpunt maken.  "Geef een beschrijving op die u helpt bij het identificeren van het herstelpunt.  De datum en tijd worden autoamatisch bijgevoegd" Ik heb de naam gekozen "Hetselpunt PC help" en dan maken - het maken van het herstelpunt is voltooid en o.k. geklikt.

Het herstelpunt dat ik nu opnieuw gemaakt heb staat op mijn EXTERNE HARDE SCHIJF NU EN DIT HEB IK GECONTROLEERD

 

HET HERSTELPUNT OP MIJN USB STICK IS GEBEURD LANGS HET MACRIUM REFELCT FREE WIZARD PROPGRAMMA  DIT HERSTELPUNT STAAT DUS WEL DEGELIJK OP MIJN USB STICK

 

De verder acties om een IMAGE EN OPSTARTMEDIUM TE MAKEN ZAL IK MORGEN BEKIJKEN

Ik was een paar dagen bezig met dringende persoonlijke andere zaken en vraag om uw begrip hiervoor

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan geen herstelpunt op een USB-stick plaatsen, je kan evenmin een herstelpunt op een externe harde schijf plaatsen ... er werd ook nergens gevraagd om zoiets te proberen.

 

In bericht #190 werd je gevraagd om een herstelpunt te maken, daarvoor kreeg je deze handleiding als extra info ... wil je nu die handleiding eens minutieus en stap voor stap volgen en als het ergens niet loopt zoals in de handleiding, maak er dan een afbeelding van en post die hier in je topic ... niets meer en niets minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een image op mijn Drive-N-Go (externe schijf) staan gemaakt op 27/3/2016 om 15u50 onder de naam DISK PARTITION IMAGE.

Als ik dit aanklik verschijnt volgend beeld "Back up selection"

Select the backup or image that you want to browse and associate a drive letter in explorer.

Daaronder staat  Boot © 2/3/2016 om 13u52 NIET AANGEVINKT.

Ik durf hier niet verder mee want:

1. Ik heb van u hiervoor geen ijnstruktie ontvangen.

2. Ik werk niet met explorer maar met Firefox.

3. De tijd stemt niet overeen met de tijd van 15u50 (er staat namelijk 13u52

 

Hoe moet ik verder nu?

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan aan de slag met bericht #196:

 

Je kan geen herstelpunt op een USB-stick plaatsen, je kan evenmin een herstelpunt op een externe harde schijf plaatsen ... er werd ook nergens gevraagd om zoiets te proberen.

 

In bericht #190 werd je gevraagd om een herstelpunt te maken, daarvoor kreeg je deze handleiding als extra info ... wil je nu die handleiding eens minutieus en stap voor stap volgen en als het ergens niet loopt zoals in de handleiding, maak er dan een afbeelding van en post die hier in je topic ... niets meer en niets minder.

 

Kan je je vragen uit bericht #197 stofferen met een (aantal) afbeelding(en) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.