Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ziet er goed uit ! :top:

 

Je hebt gisterennamiddag met Macrium Reflect succesvol een image van je C-partitie gemaakt en deze image staat nu op je externe harde schijf.

 

Dan is de volgende vraag of je een opstartbare CD/DVD of USB-stick hebt aangemaakt in Macrium Reflect ? ... je vindt er alle info over via deze link.

 

Is er iets niet duidelijk, graag een afbeelding bij je vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb op een USB stick alleen Macxrium Reflect staan

Op een afzonderlijke CD heb ik nu een Rescue aangemaakt zoals op uw vorige link aangeduid is.

U vraagt een afbeelding bij een vraag van mij maar ik weet niet welke vraag u bedoelt.

 

Hierbij een afbeelding van wat op mijn CD staat

MVG

post-3602-0-26336600-1459163796_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat is goed verlopen, die CD mag je nu uit je PC halen en veilig opbergen.

 

Dan zou ik nu nog eventjes je herstelpunt willen checken, dit doen we met CCleaner: open CCleaner en kies aan de linkerkant voor Gereedschap -> Systeemherstel ... maak dan een afbeelding vanop jouw PC, zoals de afbeelding die ik hieronder plaats.

 

56f92a2c11ce4-herstelpunten_check.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat herstelpunt ziet er OK uit, goed gedaan !

 

Nu zijn we klaar met de opruimbeurt van de restanten van je oude Incredimail installatie en hebben we een nieuw herstelpunt, een image en een rescue CD.

 

Dan mag je stilaan beslissen welke richting je nu wenst verder te gaan voor je e-mailverkeer :

 

- verder werken zoals je nu werkt, dus met de webmail (hier gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit).

 

- een nieuwe poging ondernemen om Incredimail te installeren ... wat ik persoonlijk niet aanraad, maar dat wist je al. 

 

Ik heb deze namiddag de installatiebestanden van Incredimail laten analyseren bij VirusTotal en bij Jotti: er werd op elke website door een aantal scanners smurrie gedetecteerd ... een gewaarschuwd man is er - zeker na alle ellende die je reeds gehad hebt met Incredimail - twee waard, hou daar rekening mee !!

 

Aan jou de keuze ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nu alleen nog met gmail werken en wil gezien Uw negateive infor:matie erover Incredimail NIET MEER INSTALLEREN.

 

De laatste 3 weken heb ik gmail beter leren kennen en het is een goed webmail!!! Iets gecompliceerder om berichten terug te vinden maar het lukt wel

 

 

 

Moet er verder nog iets gebeuren en wat moet ik, met die USB Stick met Macrium reflect- die CD rom RESCUE en de IMAGE op mijn externe Hard disc Drive-N-Go?

 

Moet ik dit alles bewaren ?  Waarvoor kan dit nog dienen?

 

Mag ik nu mijn Antivirus inu opnieuw installeren ?  Ik heb Avast Free Edition.  Of is AVG Free version beter?

 

Mag ik volgende programm's die nog op mijn PC staan nu verwijderen:

 

1.Mozilla Thunderbird ?

2. Tweaking programma?

3. Speccy?

4. Zoek.exe?

5.  AdwCleaner?

6.  Mailshield?

7.  Macrium Reflect?

 

MAG IK VOLGENDE PROGRAMMA'S DIE GEDURENDE DIT LANGE PROCES VERWIJDERD ZIJN OPNIEUW INSTALLEREN

 

1. IOBIT Malwxare fighter.  U bent daar niet tevreden over, welk andere Malware fighter stelt U dan voor, of hoeft dit niet?

2. IOBIOT UNISTALLER. zelfde vraag als in 1.?

3. Advanced System Care?  Zelfde vraag als in 1.?

4. Mag ik in mijn Firefox browser de volgende extensies opnieuw activeren of hoeft dit niet:

                  a) Avast Surfing protection

                  B) Avast password protection

 

Graag Uw gewaardeerde antwoorden op al deze vragen

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag nog dit.

 

In al deze ellende is mijn Adobe Acrobat Pro versie verdwenen..

Ik werk nu met Nitro PDF maar zou graag opnieuw mijn Adobe Acrobat Pro versie GRATIS TERUG ZETTEN, maar ik weet niet meer hoe dit gebeurd is.

Kunt u mij de tip geven om dit terug te zetten?

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een verstandige beslissing genomen, mooi zo !

 

Via deze link kan je een honderdtal tips voor gmail bekijken, zit waarschijnlijk nog wel nuttige info bij.

 

Ik overloop hieronder stuk voor stuk al jouw nieuwe vragen.

 


 

Moet er verder nog iets gebeuren en wat moet ik, met die USB Stick met Macrium reflect- die CD rom RESCUE en de IMAGE op mijn externe Hard disc Drive-N-Go?

 

De RESCUE CD-ROM mag je veilig opbergen en de image die je gemaakt hebt met Macrium Reflect mag je op je externe harde schijf laten staan ... die image is een gecomprimeerde kopie van je C-partitie zoals ze gisterennamiddag was.

 

Mocht je later - om één of andere reden - genoodzaakt zijn om terug te keren naar de toestand van gisteren dan kan dat via die image, da's dus een ultieme reddingsboei die ik je laten maken heb.

 

Normaliter staat Macrium Reflect nog op je PC geïnstalleerd, die mag aan boord blijven ... het is geen slecht idee om binnen een aantal maanden een nieuwe image te maken.

 


 

Mag ik nu mijn Antivirus inu opnieuw installeren ?  Ik heb Avast Free Edition.  Of is AVG Free version beter?

 

Je mag (lees: moet) nu terug een antivirusprogramma installeren ... ik geef hier de voorkeur aan Avast, mocht je die opnieuw willen downloaden dan kan dat via deze link .

 

Wees tijdens de installatie van Avast alert voor het mogelijk ongewenst mee installeren van extra's zoals bijvoorbeeld Google Chrome of Dropbox: wil je die liever niet aan boord, dan dien je dit extra aanbod uit te vinken.

 

Omdat het over een nieuwe installatie van Avast gaat, heb je 30 dagen de tijd om je terug te registreren ... hierdoor kan je Avast dan weer gedurende 1 jaar gratis gebruiken.

 

AVG had ik je laten downloaden omdat het duidelijk was dat het huwelijk tussen Thunderbird en Avast niet lukte op jouw systeem en we een werkende antivirus moesten voorzien, afhankelijk van welke richting dit topic uit ging.

 

Mocht AVG nog in je map downloads zitten, dan mag je die verwijderen.

 


 

Mag ik volgende programm's die nog op mijn PC staan nu verwijderen:

 

1.Mozilla Thunderbird ?

2. Tweaking programma?

3. Speccy?

4. Zoek.exe?

5.  AdwCleaner?

6.  Mailshield?

7.  Macrium Reflect?

 

 

1. die mag je verwijderen

 

2. die mag je verwijderen

 

3. dat mag je zelf beslissen: persoonlijk heb ik die aan boord om de temperaturen van mijn PC te monitoren, maar als je Speccy liever niet meer aan boord hebt dan mag je die verwijderen

 

4. zoek.exe en 5. ADW Cleaner mag je verwijderen, dit doen we met Delfix:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

 

6. die mag je verwijderen

 

7. mag je aan boord houden

 


 

1. IOBIT Malwxare fighter.  U bent daar niet tevreden over, welk andere Malware fighter stelt U dan voor, of hoeft dit niet?

2. IOBIOT UNISTALLER. zelfde vraag als in 1.?

3. Advanced System Care?  Zelfde vraag als in 1.?

4. Mag ik in mijn Firefox browser de volgende extensies opnieuw activeren of hoeft dit niet:

                  a) Avast Surfing protection

                  B) Avast password protection

 

 

1., 2. en 3. zijn alle drie producten van IObit ... ze beloven heel veel, maar in praktijk veroorzaken ze helaas aardig wat ellende en is het heilzame effect van deze software ver te zoeken ... ik heb ze al meerdere PC's weten toasten.

 

Je hebt een veilige opruimer aan boord: CCleaner ... dat volstaat.

 

4. als je die extensies graag gebruikt en die nuttig vindt: geen probleem, die mag je activeren ... zelf gebruik ik ze niet.

 


 

In al deze ellende is mijn Adobe Acrobat Pro versie verdwenen..

 

Als ik het goed heb, dan is dat een betalende versie ? ...

 

Via deze link kan je Adobe Acrobat Pro downloaden.

 

Mocht je je serienummer niet meer vinden, dan kan je je via deze link aanmelden om via je Adobe ID-account je serienummer op te zoeken.

 


 

Succes met het opruimwerk, mochten er nog vragen zijn dan vuur je die maar af. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.