Ga naar inhoud

Ongewenste mail


Aanbevolen berichten

Op het werk werken wij met een gezamenlijke mailbox. Het is de bedoeling dat klanten hun bestelling naar deze box sturen zodat deze zo snel mogelijk behandeld kan worden.

Echter een probleempje. Een aantal klanten komen steeds terecht in de map ongewenste mails. We hebben al aangeduid dat het niet om ongewenste gaat en dat hij dus normaal in postvak-in moet terechtkomen. TOCH, komen nog steeds in onze ongewenste email terecht.

Heeft iemand hier een verklaring voor??

Ook als we dan de mail van ongewenste naar postvak-in slepen, springt deze iets later weer naar ongewenste waardoor deze bestellingen soms veel te laat worden opgemerkt.

Hopelijk kan iemand mij helpen?

Bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik je kan helpen maar ik ga enkele vragen stellen die zeker nuttig zijn voor iedereen die wel kan helpen.

 

Je stelt je vraag in het Office onderdeel.

Betekent dit dat jullie werken met outlook?

Welke versie van Outlook (of Office) gebruiken jullie dan?

 

Zijn het steeds dezelfde afzenders die in de verkeerde map terechtkomen?

Heeft het misschien te maken met de formulering van het onderwerp?

Onderwerp en afzenders worden gewoonlijk gecontroleerd door de filters voor spam en ongewenste mails.

 

Is er een contactenlijst verbonden aan die gezamenlijke mailbox?

Staan de "geweigerde" afzenders in die contactenlijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we werken met office-Outlook. De meesten van ons met 2013, sommigen met 2010 (zoals ik).

 

Het gaat steeds om dezelfde afzenders en hun onderwerp is steeds hetzelfde als zij een mail sturen. Er staat gewoon hun bedrijfsnaam - inkooporder

 

We hebben nog geen contactenlijst aangemaakt wegens tijdgebrek. Zou dit een oplossing kunnen zijn?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.