Ga naar inhoud

websites en downloads laden niet of traag


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hoe draait de pc nu?

 

Download 51ada32a7861f-icon1348768721.jpgSecurityCheck naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Results of screen317's Security Check version 1.014 --- 12/23/15  

   x64 (UAC is enabled)  

 Internet Explorer 11  

``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` 

 Windows Firewall Enabled!  

Windows Defender     

360 Total Security   

 WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. 

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` 

 MVPS Hosts File  

 Spybot Anti-Beacon    

 Duplicate Cleaner Free 3.2.7  

 Memory Cleaner 2.00   

 Wise Disk Cleaner 8.81  

 Microsoft VisualStudio JavaScript Language Service 

 Microsoft VisualStudio JavaScript Project System 

 Java version 32-bit out of Date! 

 Google Chrome (50.0.2661.102) 

 Google Chrome (SetupMetrics.pma..) 

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````  

`````````````````System Health check````````````````` 

 Total Fragmentation on Drive C:  % 

````````````````````End of Log`````````````````````` 
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

gisteravond nog vlotjes enkel redelijk grote bestanden kunnen downloaden, ook het laden van sites ging redelijk goed, niet optimaal maar toch, ik zag enige verbetering.

Deze morgen opgestart en het was weer hetzelfde. Nu stopt een download gewoon halverwege, geen "netwerkfout" meldingen , niets. Nog 2 maal geprobeerd, eindelijk toch gelukt. Ik heb es een andere browser geopend (opera), maar dat gaf hetzelfde resultaat. Gisteren ook java geupdated, geeft niks zichtbaars. Sites laden langzaam of niet. 

Het moet dan ofwel aan mijn wifi liggen of mijn router? Netgear geeft goede verbinding aan. Ik heb verzet van 2,4 naar 5Ghz maar veel verschil zit daar niet op. Heb ook gezocht naar beste kanaal (4 op dit moment) maar dit werkt ook niet. 

Wat nu?

Normaal zou ik de pc 8 uur online moeten hebben voor mijn werk, maar op zo'n onstabiele wifi kan ik niet rekenen. Via laptop geen probleem!

Moet ik een nieuwe pc kopen? Nee toch? Hij is van 2013...maar HP koop ik nooit meer....

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

Virusscanner uitgezet en enkele files gedownload. Na een aarzelend begin, toch redelijk vlot gegaan. Files tot 1MB is goed te doen, maar vanaf 4MB heeft de pc nogal wat tijd nodig. Het gaat wel maar met geduld. Nu is dit een budget pc van rond de 400E, maar toch zou dit beter kunnen dacht ik. 

Ik stel voor dat ik de pc vandaag gewoon gebruik en in de loop van de namiddag een verslagje doorgeef. Dus ik laat de virusscanner af staan...o ja, hoe je in veilige modus geraakt via windows 10 is mij eigenlijk niet zo duidelijk, maar als optie 1 werkt hou ik mij daarbij. 

Ik heb dan wel geen antivirus meer, maar de ingebouwde security zal wel voldoende zijn misschien?

Ik hou u op de hoogte.

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie is nu, na enkele uren gebruik, dat de pc terug vastloopt. Hetzelfde scenario weer, eerst gaat het redelijk,ik heb files kunnen downloaden, maar plots houdt het ding er gewoon mee op. PC doet zelfs geen poging meer,loopt vast. Herstarten na wachten tot het bureaublad bereikbaar is voor de muis. Niet te geloven...en chrome is absolute rommel,je kan niet eens een update van Java controleren...

Ik weet het even niet meer...jullie wel?

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.