Ga naar inhoud

Klembord zet rode streepjes onder franse woorden


carambole

Aanbevolen berichten

Na 2 uur alles verzetten bij opties,controleren,taal, spellingscontrole wil hij zich nog steeds bemoeien.

Maar volgens mij zit dat in het klembord of komt het van de webpagina.

Het is een tabel met franse woorden erin. Zelfs in Exel zijn die rode lijntjes er ook.

Ik heb ms office 10 pro gekregen, een dubbel. .

Ik ken er te weinig van om mij kwaad te maken maar dit is een kl*tenrammelaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carambole,

 

adem even diep in ( :xd: ) en zeg je probleem even opnieuw en in andere bewoordingen.

Toen ik je vraag begon te lezen dacht ik dat deze ergens in een ander topic thuishoorde, als gevolg van een gesprek daar. (want ja: 'wil HIJ zich ... : we weten niet eens wie / wat je hier bedoelt.

 

Je hebt dus MS 10 Pro gekregen euh.. een 'dubbel' ? wat is dat?

en wat gebeurt er precies, ik heb het idee dat je in word iets kopieert en dan gaat plakken en dat je dàn die rode (correcties van Spelling) streepjes onder woorden krijgt.. - klopt?

 

 

Als mensen je vraag goed begrijpen kan het zijn dat je ook gepaste antwoorden gaat krijgen ...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al iets anders verzonnen ondertussen zonder die rooie  bemoeizieke spellingscontrole. Met snipping heb ik de vergrote(ctrl&+) tabel in 3 stukken geknipt. Via Powerpoint zet ik ze naast mekaar op 1 pagina en leesbaar !

Dus via een foto-bestand gaat het. De rest is knoeiboel. Langs geen kanten kun je die spellingscontrole afzetten(3 uur lang). Of heb ik een nep-office ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een Nederlandstalige MS Office is, ga je altijd rode lijntjes krijgen onder niet-Nederlandse woorden. Die zijn immers onbekend in het bijgeleverde (Nederlandse) woordenboek en worden steeds als "onbekend" herkend en dus onderlijnd als een fout woord. Of dit nu in een legale of illegale Nederlandse MS Office is, maakt dan weinig uit ... al zijn wij natuurlijk wel voorstander van de eerste versie :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet wel een echte zijn want ik moet soms mijn licentie-nr of product-key geven.

euh neen.. er bestaan genoeg versies met een illegale code  (heb er zelf ooit ook gehad :( )

 

Als je de Office in een winkel of online (officiële site) gekocht hebt, dan heb je een legale - een versie 'van iemand gekregen' : daar kan je alle kanten mee uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar een beginneling in al dat IT-gedoe. Maar als je de stappen volgt van MS dan zou dat toch moeten lukken. NIKS, oftewel doe ik weer wat mis.

Wat die code betreft ,ik vraag die via mijn email op. Normaal is het liniaal enkel engelstalig, ik heb dat in 't dutch kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is mijn vraag naar (il)legaal niet zo belangrijk - alleen: een niet-legale (gekraakte) office kan wel fouten vertonen - vandaar mijn vraag.

Als het een illegale zou zijn, ligt het aan je Office en is er niet zoveel aan te doen. Is het een legale (gekochte dus) dan ligt het niet aan Office en heeft door-zoeken nog zin.

Om hier uit te geraken: je vroeg hem via email op: euh... aan een officiële site ? (welke?)

 

 

Normaal is het liniaal enkel engelstalig, ik heb dat in 't dutch kunnen zetten

 

Daaruit besluit ik dat je een Engelstalige office aanschafte/kocht ?

 

Dan kom ik even terug op wat Kape zei: Nederlandstalige office duidt niet-correcte-Nederlandstalige woorden aan - maar een Engelstalige office duidt dus Nederlandse woorden als niet-correct aan (want die worden in een Engelstalig woordenboek niet herkend)

 

Dus:

gekocht of niet? via welke 'bron' (site)

Nederlandse Office-versie of Engelse ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.