Ga naar inhoud

Zeer hardnekkige malware


Aanbevolen berichten

De besmetting zat in je Chrome-browser en werd verwijderd door de opdrachten die ik je had aangegeven voor zoek.exe. De oorzaak is moeilijk te achterhalen, maar vermoedelijk zitten de programma's van IOBIT er voor iets tussen. Bij download durven die wel eens ongewenste bestanden meesturen die aanleiding geven tot problemen. Dat is alvast allemaal verwijderd. Bekijk het nog even ... en dan lezen we hier wel of het probleem definitief van de baan is ? AdwCleaner was alleen een bevestiging dat zoek.exe zijn werk goed had gedaan en heeft zelf niets meer moeten verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Dikke merci. Ik laat weten als het probleem definitief verholpen blijkt te zijn. 

 

IOBIT heb gedownload om het probleem op te lossen. Dus dat is niet de oorzaak. Ik heb onlangs een mp3 gedownload die via de apple store niet lukte om te downloaden. Daarvoor waarschijnlijk een niet al te frisse website gebruikt. Dat zou het wel eens kunnen geweest zijn. Wel opvallend dat al die andere adware scanners er nooit in geslaagd zijn de bron van de infectie te verwijderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.