Ga naar inhoud

Wilt u dit bestand openen?


Marcelbis

Aanbevolen berichten

Na een reeks automatische updates (als het daardoor komt?) van Microsoft, probeer ik na het herstarten  een site uit de favorieten te openen. En nu krijg ik eerst een venstertje met " Bestand downloaden-beveiligingsrisico" met als tekst: Wilt u dit bestand openen?

Dit venstertje heb ik nog gezien bij het openen van een bestand, maar nu betreft het telkens voor het openen van gelijk welke site, behalve die op mijn bureaublad want die gaan direct.

Dus bij het openen van deze site uit mijn favorieten heb ik eerst op "Openen" moeten klikken.

Kan ik die kleine maar vervelende omweg weer kwijt?

Dank u,

Mvg

PS. Het lijkt juist omgekeerd want mijn bestanden kan ik gewoon openen zoals gewoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Passer zei:

Hier (<klik!) hebben ze het er ook over - mogelijk vind je er een oplossing?

Ja, inderdaad, er zit zo'n update tussen de meldingen die daarvoor verantwoordelijk is.  Ik heb die ook verwijderd en daarmee is het opgelost. En binnen de vijf minuten krijg ik  een microsoft melding binnen "Er zijn nieuwe updates beschikbaar".

(Ik moet hem niet meer hebben)

Bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.