Ga naar inhoud

Horizon log in


bernard

Aanbevolen berichten

En misschien ook van belang is :

Bij andere sites , zoals pc-help en ziggo mail  , daar is het wel goed .

Ik bedoel , als ik in moet loggen , dan ga ik er met de muispijl op staan en dan zie ik de gegevens al .

En dan dus bevestigen

Dus het probleem is dus alleen bij Horizon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op het moment dat je de gebruikersnaam en het wachtwoord ingegeven hebt voor ziggo krijg je dan een balk op je scherm waarin gevraagd wordt om het wachtwoord op te slaan, zie mijn vorig bericht?

 

Ga in internet explorer naar extra-> Internet opties-> tabblad inhoud.

Klik in het tabblad inhoud dan op wachtwoordbeheer. Zie je in het venster dat je dan krijgt ook de website staan met bijhorend wachtwoord (wachtwoord niet leesbaar wel puntjes)?

 

2016-11-12_13h46_06.png

 

2016-11-12_13h46_28.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt blijkbaar tweemaal een ( verschillend) wachtwoord opgegeven voor die site daardoor tweemaal aanwezig. Eentje ( de verkeerde) dient verwijderd.

Klik op het pijltje achter de site en kies dan weergeven, indien je met een Microsoft account werkt op je computer wordt ter beveiliging eerst het Microsoft account wachtwoord opgevraagd. Erna wordt het wachtwoord getoond. klopt het wachtwoord niet verwijder het via verwijderen.

Doe de zelfde controle bij de tweede horizon.tv.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je doelt op dat er 2 x horizon staat .

Ik heb er bewust zo,n kiekje van gemaakt , omdat er misschien iets in beeld kwam wat niet moet

De ene is mijn eigen adres , en de tweede is van Fox  , die ik van een vriend van me heb .

Maar dat gaat al meer dan een jaar goed , is nooit een probleem geweest

Als ik met muispijl op het inlog vak klikte zag ik 2 adressen , waar ik uit kon kiezen

En dat wil deze voetbal liefhebber toch wel graag houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.