Ga naar inhoud

Horizon log in


bernard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zeggen ze bij Ziggo ook ,maar daar konden ze mij tot een bepaald moment helpen , maar niet ver genoeg .

Dus dacht ik aan mijn steun en toeverlaten , het pc - help team

Maar zoals gezegd , ik ben niet zo technies, en ben nog steeds niet aan windows 10 gewend

ik vond windows 8 echt super .

Ja , en dan Dat Edge, daar heb ik helemaal niets mee , dat vind ik allemaal ta moeilijk .

Maar als ik goede uitleg krijg .......... ik doe mijn best !!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard, een andere goede browser is Google chrome. Hij is heel gebruiksvriendelijk en vraagt je telkens of je je wachtwoord wilt opslaan echt super handig! Véél succes nog!

Groetjes Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, bernard zei:

Ja , als Internet Explorer er uit gaat moet ik wel he.

is natuurlijk nog wel niet voor vandaag - maar gezien Windows zijn zinnen nu op Edge gezet heeft zal het die richting wel uit gaan.

Heeft Edge het ook?  'k zou zeggen: probeer het uit, normaal heeft Edge die mogelijkheden zéker. (maar 'k gebruik Edge zelf maar heel zelden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je in Internet explorer een webpagina opent en je moet er een wachtwoord ingeven om in te loggen ga je de vraag krijgen of je het wachtwoord wil opslaan....je dient toe te stemmen en dus op Ja te klikken. Deze vraag verschijnt beneden op je scherm. Zie afbeelding. Krijg je die vraag niet voer dan onderstaande eens uit.

 

2016-11-12_09h19_15.png

 

 

Verwijder Ccleaner van je computer. Doe dit via het snelmenu dat je krijgt door de Windows  en  X sneltoetsencombinatie te gebruiken.

Klik er op programma's en onderdelen. In het volgend scherm klik je op Ccleaner dan op verwijderen/ wijzigen. Volg de procedure op het scherm om Ccleaner te verwijderen.

2016-11-12_09h22_36.png

 

2016-11-12_09h23_16.png

 

2016-11-12_09h24_17.png

 

Lost dat je probleem niet op voer dan onderstaande uit.

 

Open dan Internet Explorer

Ga er naar extra-> internet opties.

 

2016-11-12_09h29_28.png

 

Klik in het volgend venster op het tabblad geavanceerd.

Daar klik je op opnieuw instellen....

2016-11-12_09h32_14.png

 

Klik weer op opnieuw instellen.

 

2016-11-12_09h39_03.png

 

Krijg je nu wel telkens de vraag of je het wachtwoord wil opslaan?

 

2016-11-12_09h19_15.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.