Ga naar inhoud

Horizon log in


bernard

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, clarkie zei:

 

Klik op het pijltje achter de site en kies dan weergeven, indien je met een Microsoft account werkt op je computer wordt ter beveiliging eerst het Microsoft account wachtwoord opgevraagd.  verwijder het via verwijderen.

Doe de zelfde controle bij de tweede horizon.tv.

 

 

 

Verwijder de twee eens, ga dan naar de bewuste geef enkel je eigen gebruikersnaam en paswoord om in te loggen dus niet het account van je vriend. Wordt er beneden het scherm gevraagd of het wachtwoord opgeslagen mag bevestig dan met JA. Log erna terug uit. Sluit IE af waarna je IE terug opstart. Ga terug naar de site en kijk of het wachtwoord en gebruikersnaam auto. ingevuld worden.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je dient de 2 bewuste sites te verwijderen door op het woord verwijderen te klikken, als het venster van Windows-beveiliging nog geopend staat klik daar eerst op het kruisje of annuleren.

 

2016-11-13_14h21_52.png

 

 

Ga dan in Internet explorer naar www.horizon.tv en geef je gebruikersnaam en wachtwoord in enkel voor je eigen account. Voer dus niet het tweede account in dat je van je vriend gekregen hebt.

 

2016-11-13_14h22_55.png

 

Indien je onderaan het IE venster onderstaande balk zo zien klik je er ook op Ja.

 

2016-11-12_09h19_15.png

 

Sluit Internet explorer dan en herstart. Ga weer naar Horizon.nl en kijk of de gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld worden.

Laat het resultaat in je volgend bericht weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat dan ook "indien". Geen balk aanwezig....geen probleem.

 

Wacht wel nog op onderstaande: 

 

 

Quote

 

Sluit Internet explorer dan en herstart. Ga weer naar Horizon.nl en kijk of de gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld worden. Enkel jouw account dus.

Laat het resultaat in je volgend bericht weten. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het op verschillende manieren gedaan :

 

Eerst Horizon ingelogd , en dan vanaf dat scherm naar start > Aan/uit > opnieuw opstarten

 

En Horizon ingelogd , en dan IE afgesloten  , dus bureaublad  en dan naar start >Aan /uit > Opnieuw opstarten

 

Geen resultaat

 

Wat mij wel opvalt , ( misschien hoort het zo ) is het slotje ( boven in de Balk ) dat die dicht staat ( bijlager )

 

Is dat goed ?f.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikvraag me toch af , hoe kan het dat ik dit probleem alleen met Horizon heb ?

 

Als ik C cleaner had gebruikt , moest ik al mijn veel bezochte sites weer toestemming geven voor coocies , en kon gewoon weer door 1 letter te typen mij weer aanmelden .

 

Het is echt alleen bij Horizon .Wat er in het begin van deze discussie werd voorgesteld , om een andere browser te proberen , is dat  wel een goede optie ?

 

En wat gebeurt er als we Horizion helemaal verwijderen , en daarna weer installeren ?

 

Kan het ook door een virus komen , want vanmiddag had ik in 1 x een ander scherm , het was van het ene op het andere moment breedband , en waardoor ?????

 

En als het anders niet kan , dan ga ik wel gewoon iedere keer opnieuw inloggen .

 

Het zij zo  zeggen ze dan toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.