Ga naar inhoud

Horizon log in


bernard

Aanbevolen berichten

Ik werk op een hp laptop , waar ik horizon  van ziggo op heb staan .

Dit ging tot eergisteren helemaal perfect .

Ik kon altijd horizon aanklikken , en als ik met muis op inloggen ging staan , dan stonden de gegevens er al en hoefde alleen maar op inloggen klikken .

Dit werkt nu niet meer .

Ik moet iedere keer opnieuw mijn gegevens invoeren , en dan op inloggen klikken .

 

Ik heb hierover contact gehad met Ziggo , en die konden mij tot een bepaald punt helpen , en verder ging het niet.

Wel kwamen ze tot de conclusie dat het met de browser te maken had . Dat die de gegevens niet meer bewaard .

Hebben jullie enig idee wat hier gebeurd is ?

 

Ik heb ook nog geprobeerd met herstel , naar een aantal dagen terug  toen het nog allemaal goed functioneerde

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt Ziggo gebeld en de medewerker die jij aan de lijn kreeg, meende dat het met de browser te maken had.

Welke browser gebruik jij: Edge, Firefox, Internet Explorer of een andere?

 

Tweede vraag: maak jij misschien gebruik van een opschoonprogramma zoals CCleaner? CCleaner kan al je in de browser opgeslagen wachtwoorden wissen, wanneer je daar een vinkje voor hebt staan.

Wanneer jij CCleaner gebruikt en ingesteld hebt dat dit programma je computer schoonmaakt direct na het opstarten én tevens een vinkje hebt gezet voor 'Opgeslagen wachtwoorden', dan moet je inderdaad steeds opnieuw je gegevens invoeren:

 

5825ba851e331-CCleaner_wachtwoorden.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

In CCleaner mag onder Internet Explorer ook geen vinkje staan voor Geschiedenis voor AutoAanvullen (zie de afbeelding in mijn vorige reactie).

 

Daarnaast zou er iets gewijzigd kunnen zijn in de instellingen van Internet Explorer zelf.

Controleer dat even:

Klik in Internet Explorer op Extra > Internetopties > tabblad Inhoud. Klik dan achter 'Automatisch aanvullen' op Instellingen.

In het venstertje dat dan opent, moet er een vinkje staan voor 'Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren'.

Klik daarna op OK.

 

5825ef962884f-Automatisch_aanvullen.png

 

Je ziet in bovenstaande afbeelding dat ik daar zelf geen vinkje heb gezet. Ik laat mijn wachtwoorden niet onthouden door de browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, bernard zei:

Hebben jullie enig idee wat hier gebeurd is ?

Nee, niet - maar 't zou me niet verwonderen dat het met de update van 9 nov te maken heeft. (en indien dit zou zijn, zal Ziggo nog wel meer vragen krijgen vermoed ik)

 

Wat je kan proberen: met een herstelpunt teruggaan naar vroeger, kijken of je het nog hebt (liefst dadelijk, voor je systeem die update weer binnenhaalt - en eventueel die update voorlopig uit te schakelen tot er een oplossing komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.