Ga naar inhoud

windows 10 opnieuw instellen.


thedude87

Aanbevolen berichten

Hoi 

ik wil heel graag mijn pc opnieuw instellen en alles kunnen verwijderen van mijn pc,maar als ik eenmaal in opnieuw instellen zit, vraag het om te keizen voor de toetsenbordindeling maar mijn muis en toensenbord zijn dan niet actief en kan dan niet kiezen 8)7 .... Hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt voor de hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, falstring zei:

dan zul je de bios in moeten, en daar bij de usb-instellingen de instellingen (meestal: legacy enabled) aanpassen.

let wel: een aanpassing in de bios beklijft pas als je de bios verlaat via de optie 'save and exit'

Oke dankje,ik zal even kijken of het lukt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toetsenbord en muis met draad?

Heb je nog een toetsenbord en muis met PS/2 aansluiting achter de hand? Ten minste als je moederbord nog met dergelijke poorten is uitgerust.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, thedude87 zei:

ik wil heel graag mijn pc opnieuw instellen en alles kunnen verwijderen van mijn pc

Dit was je beginzin - als het je bedoeling is van je computer te verkopen en hem dus 'leeg' te maken, kan je hem toch gewoon formateren? (maar mogelijk mis ik iets?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele vraagjes:

 

  1. Voor welke methode heb je gekozen om je pc opnieuw in te stellen?
  2. Is je systeem nog intact, m.a.w. kun je nog in je Windows?
  3. Gaat het om een merkcomputer? Zo ja, geef eens merk en model(nr)
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.