Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een xps 15 en daarop krijg ik een gratis antivirus software bij "mcafee livesafe". Mcafee deed wat ambetant en bleef sturen dat hij de firewall niet kon inschakelen en dat kwam door windows insider... Dus verwijderde ik mcafee livesafe, toen ik de windows insider verliet kon ik mijn gratis mcafee livesafe niet meer krijgen hoe krijg ik het terug gratis (ik hoop dat ik niet mijn pc moet resetten daarvoor...)

aangepast door samve_000
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 5-12-2016 om 11:46, falstring zei:

die McAfee is alleen een korte periode gratis, daarna gaan ze echt zeuren en leuren om jouw een betaling af te troggelen.

avg of Avira zijn zeer acceptabele gratis beschermers die hetzelfde doen als wat McAfee belooft.   

Avira is een virus dacht ik...:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot nog toe was het een antivirusbeschermer, dus dat zal wel zo blijven.....

je kunt beide uitproberen, maar let wel heel goed op dat je in bijna elk schermpje van de de installatieprocedure telkens kiest voor de gratis versie/basis bescherming etc.

doe je dat niet dan zijn avg en Avira binnen de kortste keren net zo irritant als die McAfee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.