Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

Installatie bestand heb ik niet maar wellicht zit het op de oude schijf nog. De activeringscode van de oude windows10 pro had ik ergens vermeld maar weet niet precies meer waar. Van office zie ik dit staan bij windowsverkennen: officesuite2010sp1-kb2460049-x64-fullfile-nl-nl

 

De fixlist had ik gestuurd en ik heb nog niets terug gehad om op repareren  met frst aan de slag te gaan of mis ik wat...?

aangepast door fonzie53
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, fonzie53 zei:

Installatie bestand heb ik niet maar wellicht zit het op de oude schijf nog. De activeringscode van de oude windows10 pro had ik ergens vermeld maar weet niet precies meer waar. Van office zie ik dit staan bij windowsverkennen: officesuite2010sp1-kb2460049-x64-fullfile-nl-nl

 

De fixlist had ik gestuurd en ik heb nog niets terug gehad om op repareren  met frst aan de slag te gaan of mis ik wat...?

De fixlist had ik over het hoofd gezien om te fixen. nu wel gedaan . bijlage toegevoegd. Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fix met FRST was al gedaan en is correct verlopen.

 

15 uren geleden, fonzie53 zei:

Van office zie ik dit staan bij windowsverkennen: officesuite2010sp1-kb2460049-x64-fullfile-nl-nl

Dit is slechts het bestand voor de installatie van het service pack maar niet van de volledige installatie.

 

15 uren geleden, fonzie53 zei:

Installatie bestand heb ik niet maar wellicht zit het op de oude schijf nog.

Heb je de oude schijf nog om te kijken of het installatiebestand er op staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner en kies voor Als Administrator uitvoeren.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop
  • Klik op Scan (Engelse en Nederlandstalige versie)
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Opruimen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, fonzie53 zei:

Installatie bestand heb ik niet maar wellicht zit het op de oude schijf nog. De activeringscode van de oude windows10 pro had ik ergens vermeld maar weet niet precies meer waar. Van office zie ik dit staan bij windowsverkennen: officesuite2010sp1-kb2460049-x64-fullfile-nl-nl

 

De fixlist had ik gestuurd en ik heb nog niets terug gehad om op repareren  met frst aan de slag te gaan of mis ik wat...?

De fixlist had ik over het hoofd gezien om te fixen. nu wel gedaan . bijlage toegevoegd. Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft volgens zijn zeggen alles weer opnieuw gedaan ook voor office. Net Excel gebruikt en dat werkt. De rest nog uitproberen.

 

Ik draaide unhackme  en kreeg dit eruit als onbekend: IE Extensions - All Users {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} 

IE Extensions - All Users {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA}

Het systeem geeft het niet als bedreigend aan, maar als onbekend en file missing. Heb ik bij tooslib.net gedownload daar Gdata wat zag en ook de files van FRST  als virus aangaf.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE Extensions - All Users {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} en IE Extensions - All Users {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} zijn allebei gerelateerd aan MS Office (One Note).

Als je One Note niet gebruikt, kan het geen kwaad maar anders is een herstelinstallatie van MS Office misschien een oplossing.

 

Heb je buiten dit geval met ms office nog andere problemen waar we moeten naar kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.