Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

Oké, ik heb je dus goed begrepen. En ik kan je nu wel verder adviezen gaan geven, maar ik laat het liever over aan kweezie wabbit. Hij is degene die jou al lange tijd helpt in dit topic. Hij kent de hele geschiedenis van dit topic.

Ik kwam er enkel even tussen omdat ik van mening was dat jij helemaal geen schuld had aan AutoKMS. Dat wilde ik even naar voren brengen en dat heb ik gedaan.

 

Dus geef kweezie wabbit nu even de tijd om te reageren. Misschien is hij met dit mooie weer gaan fietsen of wandelen (dat ga ik ook zo doen) en dan reageert hij wat later. Er is nu toch geen haast bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, porrelaar zei:

Ik kwam er enkel even tussen omdat ik van mening was dat jij helemaal geen schuld had aan AutoKMS. Dat wilde ik even naar voren brengen en dat heb ik gedaan.

Waarvoor dank.

 

16 uren geleden, porrelaar zei:

Dus geef kweezie wabbit nu even de tijd om te reageren. Misschien is hij met dit mooie weer gaan fietsen of wandelen (dat ga ik ook zo doen) en dan reageert hij wat later. Er is nu toch geen haast bij?

Kweezie Wabbit was naar de kermis in zijn geboortedorp. :xd:

 

 

Dit gezegd zijnde, gaan we eerst controleren of er nog sporen zijn van autokms of autopico.

 

Kan je FRST nog eens uitvoeren en de bestandjes frst.txt en addition.txt als bijlage posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen sporen van autokms of kmspico maar wel een andere tool met dubieuze reputatie.

Die gaan we wel verwijderen.

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

Verplaats het bestand FRST64.exe van de map downloads naar je bureaublad.

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand ook op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op je bureaublad.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu een andere Office versie hebt dan voor de tussenkomst van RD Computers.

Waarschijnlijk hebben zij dit gedaan en dan autokms gebruikt om die te activeren.

Daarom enkele vraagjes (op aangeven van porrelaar).

Werkt je Office correct?

Kan je alle geinstalleerde onderdelen normaal gebruiken?

Krijg je meldingen bij het opstarten van Word, Excell, ... dat je Office moet activeren?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

5 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Je hebt nu een andere Office versie hebt dan voor de tussenkomst van RD Computers.

Waarschijnlijk hebben zij dit gedaan en dan autokms gebruikt om die te activeren.

Daarom enkele vraagjes (op aangeven van porrelaar).

Werkt je Office correct?

Kan je alle geinstalleerde onderdelen normaal gebruiken?

Krijg je meldingen bij het opstarten van Word, Excell, ... dat je Office moet activeren?


 

Fixlog.txt              toe geovoegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.