Ga naar inhoud

BIOS-update heeft een wachtwoord nodig...


samve_000

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Passer zei:

Ok, blijkbaar kan het dus niet aan malware of zo liggen.

Aan je videokaart ook niet.

 

Mijn eerste idee is nu: de hele zaak eens voorleggen aan hardwarekenners, maar vooraleer dit te doen:

> hoe oud is je pc en is die al eens ooit 'ontstoft' ?  (anders gevraagd: heb jij je temperaturen al eens gecontroleerd?

> enne: heeft je pc dit allemaal ineens gekregen of is het stilletjesaan begonnen?

mijn pc is niet zo heel erg oud 1 of een half jaar oud ik heb het proberen te ontstoffen de temperaturen liggen soms heel erg hoog en zoemt hij dan heel erg hard... Maar soms ligt mijn temperatuur heel erg laag redelijk vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit binnengekregen:

Een Current Pending Sector  is een sector van een HD die slecht is en in een soort van wachtrij staat om de data die zich daar bevind onder te brengen op een goede sector elders op de HD.

Belangrijkste is om zo snel mogelijk een back-up te maken van alle belangrijke bestanden voor het te laat is, en het is toch aan te raden om zo een schijf te vervangen.

Daar weet je genoeg mee zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.