Ga naar inhoud

BIOS-update heeft een wachtwoord nodig...


samve_000

Aanbevolen berichten

je administrator wachtwoord invoeren......

 

maar buiten dat: laat de performance van je pc te wensen over, en zou de update van de bios dat verhelpen...????

als het niet nodig is: niet flashen, want het blijft ook tegenwoordig nog, een linke zaak.

er hoeft maar iets mis te gaan of je pc is er geweest....  

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2017 om 17:37, falstring zei:

je administrator wachtwoord invoeren......

 

maar buiten dat: laat de performance van je pc te wensen over, en zou de update van de bios dat verhelpen...????

als het niet nodig is: niet flashen, want het blijft ook tegenwoordig nog, een linke zaak.

er hoeft maar iets mis te gaan of je pc is er geweest....  

Ehh... Laat maar dan xp

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Passer zei:

Klopt helemaal wat Falstring zegt: een bios die goed werkt laat je best 'met rust' (valt een beetje onder: never change a winning team)

maareuh... wat was er zo 'dringend' aan - wat was je bedoeling?

mijn pc begint de laatste tijd trager te worden en mijn muis heeft vaak lag als ik ermee op mijn desktop zet 

mijn fps op games begint ook wat raar te doen eerst heel erg veel dan heel erg laar en dan hoog maar toch veel lag

Dell Support assistent zei dat ik best een BIOS update doe...

BIOS.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Passer zei:

Ah, kwam het vanuit die richting?

 

Wat dat traag worden betreft: zou je niet eens een controle van malware laten doen dan?

het licht niet aan een malware ik had mijn pc eens gereset en het bleef nog steeds zo... heel erg vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is 'gereset' ?

Traag ligt nogal eens aan het feit dat je systeem veel te verwerken heeft (kan bv zelfs liggen aan de updates van Windows - maar dat is dan maar tijdelijk) en dàt is geregeld te wijten aan malware.

 

Lag kan ook liggen aan je videokaart die niet kan volgen, maar ook aan je schijf die het 'te warm' heeft, aan je processor, aan...

't is dus niet allemaal zo eenvoudig om het op het spoor te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Passer zei:

Wat is 'gereset' ?

Traag ligt nogal eens aan het feit dat je systeem veel te verwerken heeft (kan bv zelfs liggen aan de updates van Windows - maar dat is dan maar tijdelijk) en dàt is geregeld te wijten aan malware.

 

Lag kan ook liggen aan je videokaart die niet kan volgen, maar ook aan je schijf die het 'te warm' heeft, aan je processor, aan...

't is dus niet allemaal zo eenvoudig om het op het spoor te komen.

ik bedoel met "gereset" alles verwijderen en windows opnieuw installeren... het ligt niet aan mijn videokaart daar kijk ik elke dag naar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, blijkbaar kan het dus niet aan malware of zo liggen.

Aan je videokaart ook niet.

 

Mijn eerste idee is nu: de hele zaak eens voorleggen aan hardwarekenners, maar vooraleer dit te doen:

> hoe oud is je pc en is die al eens ooit 'ontstoft' ?  (anders gevraagd: heb jij je temperaturen al eens gecontroleerd?

> enne: heeft je pc dit allemaal ineens gekregen of is het stilletjesaan begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.