Ga naar inhoud

Smart View 2.0


Amonra

Aanbevolen berichten

Mijn Pc is Windows 10 / Programma Mozilla Thunderbird. Ik wil mijn Videos die opgeslagen zijn op de Pc afspelen op de Tv.

Mijn TV:  Led TV Samsung UE48H8000SLXXN uit 3-09-2014 (curved)

Geinstalleerd : Smart View 2.0

                           ChroomCast

Op mijn mobiel is ook SmartView geinstalleerd en Chromecast. Alles via WiFi verbonden.

Ook op de Pc ,ThuisNetwek geinstalleerd

Ik probeer van alles maar krijg het niet voor elkaar en snap het ook niet.

 

     Amonra

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer de app voor chromecast te installeren op mijn Pc maar dat lukt niet als in op chomium klik krijg ik de zoek mach. van Bing.

ik heb ook geprobeerd via: support.google.com/chromecast , ik snap het niet.

Op de TV staat wel het teken van chromecast en het nr. 7925

Dit ook op mijn Mobiel.

aangepast door Amonra
was iets vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2017 om 13:52, Amonra zei:

ik probeer de app voor chromecast te installeren op mijn Pc maar dat lukt niet als in op chomium klik krijg ik de zoek mach. van Bing.

ik heb ook geprobeerd via: support.google.com/chromecast , ik snap het niet.

Op de TV staat wel het teken van chromecast en het nr. 7925

Dit ook op mijn Mobiel.

 

 

Volg deze handleiding eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu bij het openen van de mail boxen steeds een pop up en weet niet hoe ik deze moet verwijderen.

zie bijlage,ook staat er rechtsonder het beeld scherm : Thunderbird : Verbinding met server xxxxxx @ xxxxx.  com is mislukt.

Wat moet ik nu ???

 

 

Google.JPG.5b225efae2a71393d958d6ab94c25d10.jpg.de869b7e8d61893ce31bf8267137323d.jpg

(mailadres uit je plaatje gehaald - met dank aan Clarkie die er ons opmerkzaam op maakte)

 

aangepast door iEscape
e-mailadres gecamoufleerd en screenshot vervangen
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Amonra zei:

Ik heb de handleiding gelezen en loop toch weer vast. zie de bijlagen .Ben zover gekomen. IK zie geen code ect.

 

Blijkbaar niet goed gelezen . . . . . , bekijk ook de video in de handleiding in het bericht van clarkie.

 

5904a8db032fb_Schermafbeelding2017-04-29om16_50_58.png.8b543717cd8e95bf9d1f91d28baf3e58.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.