Ga naar inhoud

help me aub vandaag


zottemus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik ga het vandaag terug proberen maar ik ga er niet blijven bijzitten want dat gaat de hele dag duren.

Wat ik vroeger altijd wekelijks deed was ccleaner laten cleanen maar dat lukt nu niet meer want hij blijft een eeuwigheid "hangen" bij google chrome internet cache opschonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel in CCleaner eens (bij wijze van test) het vinkje uit bij Google Chrome Internet Cache. Dan wordt dit eenmalig niet opgenomen bij de scantaken en zou CCleaner probleemloos moeten verder werken. Laat dan eens weten of dit gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de HD Tune sessie vlak voor ik gaan slapen ben terug laten lopen en deze ochtend was de computer terug uit zichzelf opgestart ( ik zag dat hij windows updates heeft uitgevoerd)

dus weeral vind ik nergens de uitslag van de HD Tune scan.

 

Wat betreft de Ccleaner die niet door de Google Chrome internet cache geraakt, Hij geraakt ook niet door de internetgeschiedenis van chrome en cookies en de andere onderdelen van dat gedeelte van Google chrome. Ik slaag er dan op dat moment ook niet in om hem te doen stoppen want hij blijft dan vast hangen zodat ik heel de computer geforceerd moet afsluiten en terug opstarten.

 

Als ik alles uitvink van dit gedeelte Google Chrome , dan loopt ie wel verder tot het einde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, zottemus zei:

Wat betreft de Ccleaner die niet door de Google Chrome internet cache geraakt, Hij geraakt ook niet door de internetgeschiedenis van chrome en cookies en de andere onderdelen van dat gedeelte van Google chrome. Ik slaag er dan op dat moment ook niet in om hem te doen stoppen want hij blijft dan vast hangen zodat ik heel de computer geforceerd moet afsluiten en terug opstarten.

 

Als ik alles uitvink van dit gedeelte Google Chrome , dan loopt ie wel verder tot het einde.

 

Verwijder dan je huidige Google Chrome via Configuratiescherm -> Software en download een nieuwe versie van Chrome. Laat dan - voor je iets anders uitvoert - CCleaner opnieuw scannen, om te bekijken hoe dit dan door hele procedure loopt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.