Ga naar inhoud

Contact formulier afdrukken


bernard

Aanbevolen berichten

Om te beginnen  , ik weet niet in welke rubriek dit had moeten staan .

 

Het gaat er om dat ik een meningsverschil heb met mijn energie leverancier .

Om daar mee in contact te komen , moet je een contactformulier invullen .

Dus eerst alle gegevens , en dan krijg je een rechthoekig vlak waar je je ,, klacht,, in kunt typen

Als je onderaan bent gaat dit automatisch mee scrollen , zodat je verder kunt typen .

Dit gaat allemaal goed , alleen ik zou graag een afdruk willen maken van hetgeen ik getypt heb

Ik ga meestal kopieren >en dan naar word . ctrl/v en dan selecteren .groter maken en afdrukken

Maar nu krijg ik alleen het vakje wat getypt is , en wat onzichtbaar is krijg ik niet te zien

ik vind het prettig dat ik altijd weer terug kan kijken wat er getypt is en afgesproken

Is hier een oplossing voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt toch het veld Vraag (onder Onderwerp en Emailadres) ?

 

zo ja: als ik daar een tekst typ (groter dan het venster) en op CTRL-A druk en dan kies voor kopiëren, dan kopieert hij toch de ganse tekst heb ik het idee? NIet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bernard zei:

Ik ga meestal kopieren >en dan naar word . ctrl/v

 

Passer gaf een prima uitleg. Ik vermoed te weten waarom het Bernard niet lukt om de hele tekst die hij heeft getypt te kopiëren.

Hoe kopieer jij de door jou getypte tekst, Bernard? Ik vermoed dat jij daarvoor de muis gebruikt. Sleep jij de muis met ingedrukte linker muisknop van links boven naar rechts onder? Dan krijg je alleen het gedeelte gekopieerd wat op dat moment zichtbaar is.

 

De oplossing gaf Passer al: je moet niet de muis gebruiken om te kopiëren, maar het toetsenbord.

Jij hebt een lange klacht geschreven. Slechts een gedeelte van die klacht is op dat moment nog zichtbaar.

Maak dan gebruik van de toetsencombinatie Ctrl-A. De tekst krijgt dan een blauwe achtergrond als teken dat de tekst geselecteerd is. De A staat voor Alles, dus alle tekst is geselecteerd, ook de tekst die jij op dat moment niet in beeld hebt.

Druk dan op Ctrl-C. Daardoor komt de volledige tekst op je klembord te staan.

Open Microsoft Word. Maak gebruik van de toetsencombinatie Ctrl-V. De volledige tekst wordt dan geplakt in Word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/7/2017 om 09:28, bernard zei:

Dit gaat allemaal goed , alleen ik zou graag een afdruk willen maken van hetgeen ik getypt heb

Ik ga meestal kopieren >en dan naar word . ctrl/v en dan selecteren .groter maken en afdrukken

Je kan ook omgekeerd werken.

Je maakt eerst je tekst in word, dan alles selecteren en kopieren en vervolgens plakken in het tekstvak op het contactformulier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.