Ga naar inhoud

Oude e mail adressen verwijderen in Picasa


bernard

Aanbevolen berichten

Allereerst , wil ik even kwijt , dat ik er van schrik hoeveel ,,reuring ,, deze vraag teweeg heeft gebracht .

Als ik dit had geweten , had ik hem misschien niet gesteld .

Want inderdaad , de meeste  adressen ken je natuurlijk wel .

Maar ik dacht , even Pc help inschakelen , en klik > klik > klik en het is  voor elkaar ,

Maarrrrr , ik krijg ook de indruk dat de panel leden hier aardigheid in hebben ,

 

Het volgende nog :

Ik gebruik Picasa omdat ik het een lekker simpel programma vind , waar je eenvoudig nog wat aanpassingen kunt doen .

Verder , omdat ik niet op dat vreselijke faceboek zit , en mijn kinderen op vakantie toch af en toe een paar leuke foto,s toe sturen

En dat gaat met Picasa gewoon erg gemakkelijk , al is het ook een hele map , het gaat zo de deur uit .

 

Verder valt mij op in de discussie , dat ik waarschijnlijk een ander beeld heb van g mail als in jullie discussie ,

Ik doe er een foto bij

P1090119.JPG

 

 

aangepast door kweezie wabbit
Afbeelding met gevoelige info verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Picasa verwijderen en opnieuw installeren heeft geen zin en is ook niet nodig.

 

Tover het venster van Gmail weer tevoorschijn dat je in je laatste afbeelding laat zien. 

Boven de knop Opstellen staat Gmail (in rode letters). Klik op dat woord Gmail. Dan zul je zien dat je daarna kunt klikken op Contacten.

Doe dat eens en kijk of je dan in de linker kolom Andere contacten ziet staan. Als dat het geval is, dan klik je op Andere contacten en ga je controleren of in die map foute of verouderde adressen zitten.

 

Laat maar weten of dat lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klopt ,

Dan zie ik ook andere contacten staan , en inderdaad  daar staan een hele partij oude adressen nog in .

 Zie ik het goed , dat als ik deze aan vink in het vierkantje dat ik ze dan kan verwijderen ( definitief ) ?

En dan zouden ze toch ook uit het lijstje van Picasa  verdwenen moeten zijn ?

 

Dat probeer ik vanavond even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft even geduurd, maar we naderen nu de oplossing en daarmee het einde van dit topic.

 

1 uur geleden, bernard zei:

Dan zie ik ook andere contacten staan , en inderdaad  daar staan een hele partij oude adressen nog in .

 Zie ik het goed , dat als ik deze aan vink in het vierkantje dat ik ze dan kan verwijderen ( definitief ) ?

 

 Ja, dat zie je goed. Zet vinkjes voor de adressen die je wilt verwijderen. Klik daarna bovenaan op Meer. In het uitvalmenu dat dan opent klik je op Contacten verwijderen:

 

598195f054774-Contacten_verwijderen.png

 

1 uur geleden, bernard zei:

En dan zouden ze toch ook uit het lijstje van Picasa  verdwenen moeten zijn ?

 

Dat klopt en dat kun je daarna zelf controleren. Nadat je in Andere contacten alle oude adressen hebt verwijderd, open je Picasa. Je selecteert 1 foto om te verzenden via Google. Je typt weer die eerste paar letters in en dan zul je zien dat die foute of verouderde adressen niet meer getoond worden. Het feitelijke verzenden van die foto kun je daarna annuleren.

 

14 uren geleden, bernard zei:

Maarrrrr , ik krijg ook de indruk dat de panel leden hier aardigheid in hebben

 

Wat mij betreft klopt dat wel. Ik vind het vaak leuk om me ergens in vast te bijten totdat de oplossing gevonden is. In dit topic was het ook leuk dat veel leden zich met jouw vraag bezig hielden. Soms hielp een geboden tip niet, maar dat is dan toch ook nuttig, want dan weet je dat je het daar niet moet zoeken. Je sluit daarmee mogelijke oorzaken van het probleem uit.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had even tijd , want ik was ook wel nieuwsgierig hoor .

 

Maar het is gelukt , en ik heb het ook getest met een paar foto,s .

De adressen die ik te zien kreeg waren de goeie , en de rest  was niet meer te zien .

 

Mag ik het hele team bedanken , voor de hulp , het was geweldig .

 

Wat mij betreft kan dit afgesloten worden , en tot de volgende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.