Ga naar inhoud

outlook 7 na updates instal gedeeltelijke vreemde taal


Adober

Aanbevolen berichten

er staat nu bv. Fran (met 2 streepjes op de a) boven de afzender

en boven de inhoud van de mail Ämne - boven de datum staat Mottaget

en boven de KB's staat Storiek

enz. enz. 

ook een groot gedeelte staat nog in het nederlands

kunt U mij helpen om dit weer volledig nederlands te krijgen?

ik gebruik Windows7 Home Premium 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vreemde taal die je nu ziet in Outlook 2007 is Zweeds. Mottaget is Zweeds voor 'Ontvangen'. Storiek is Zweeds voor 'Grootte'.

 

De oorzaak is een update voor Outlook 2007 die jij kort geleden ontvangen hebt.

De oplossing is het verwijderen van die update. Het gaat hier om update KB4011086.

Je kunt die update verwijderen via Programma's en onderdelen. Een andere manier is systeemherstel uitvoeren, waarbij je een herstelpunt van een paar dagen geleden uitkiest. In ieder geval een datum van voordat dit probleem zich voordeed. De datum van gisteren zal waarschijnlijk al genoeg zijn, want je hebt deze update ofwel gisteravond ofwel vanmorgen pas gekregen.

 

Nadat je die update hebt verwijderd of systeemherstel hebt uitgevoerd (ik zou hier de voorkeur geven aan systeemherstel!), ga je zelf direct naar Windows Update. Je geeft dan zelf opdracht tot Zoeken naar updates. Wanneer er updates gevonden worden, klik je op 'Alle updates tonen'. Klik daarna met de rechter muisknop op KB4011086 en kies 'Deze update verbergen'.

Hij zal dan niet geïnstalleerd worden.

 

Er zijn veel mensen die klagen over deze update. Het probleem doet zich alleen voor bij Office 2007.

Houd de berichtgeving over deze update de komende week of weken in de gaten. Gebruik dan Google en zoek naar KB4011086. Lees de berichten dan door om na te gaan of Microsoft die update intussen heeft verbeterd of dat er in plaats daarvan een nieuwe/betere update is gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Porrelaar, allereerst bedank voor jou tips/reaktie

heb de update verwijderd (staat niet meer in geinstalleerde updates)

daar heb ik hem ook verwijderd en na het opnieuw opstarten van outlook

was er niets verbeterd toen heb ik de pc opgestart en ook geen resultaat

de update werd mij weer aangeprezen om opnieuw te installeren

en toen heb ik hem verborgen

nu dan toch nog maar systeemherstel doen?

(de update is er nu wel uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al elders gelezen dat het bij sommige mensen niet hielp om de update te verwijderen. Dan bleven sommige vermeldingen toch in het Zweeds. Daarom schreef ik ook: "Ik zou hier de voorkeur geven aan systeemherstel!"

Kies dan een datum van een paar dagen geleden.

 

Denk er ook aan dat de ondersteuning voor Office 2007 definitief stopt op 10 oktober 2017: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/3198497/office-2007-approaching-end-of-extended-support. Dat is over minder dan 1 maand. Daarna zul je geen beveiligingsupdates meer ontvangen voor Office 2007. Gaten in de beveiliging zullen daarna nog steeds gevonden worden in de diverse onderdelen van Office 2007, maar ze zullen niet meer gedicht worden met patches (updates).

Daarom is het verstandig om uit te gaan kijken naar een ander Office pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor alle info, heb systeemherstel gedaan en na dat proces

kwam de mededeling dat er niets veranderd was

waarschijnlijk vanwege een anti virus systeem dat aktief was

heb ik avast uitgeschakeld en opnieuw geprobeerd

weer niets gedaan door systeemherstel metr dezelfde reden

ik heb nog malwarebytes en ccleaner erop staan

zouden die het herstel verhinderen?

waarom stuurt microsoft een slecht werkende update de deur uit......grrrrrrrr......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te vermijden dat je virusscanner (of andere beveiligingssoftware) roet in het eten gooit, kun je het beste de computer eerst opstarten in veilige modus en dan systeemherstel uitvoeren.

 

Nog steeds geen goed resultaat? Dan is het wachten op een nieuwe update van Microsoft voor Outlook 2007, die de huidige gebreken herstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.