Ga naar inhoud

outlook 7 na updates instal gedeeltelijke vreemde taal


Adober

Aanbevolen berichten

Ik gebruik geen Outlook 2007 maar 2010 op een andere laptop en heb zelf nooit multi-language pack geïnstalleerd en is standaard ook niet aanwezig, alléén Nederlands en Engels (VS).

 

Zo te zien is bij Outlook 2007 wel standaard aanwezig (?).

 

Zie deze link  >>  Een taal toevoegen of taalvoorkeuren instellen in Office 2007.

Ga naar Bestand  >>  Opties  >>  Taal.

Klik op Nederlands (op voorbeeld plaatje Dutch) en vervolgens Verwijderen (in de middenkolom), dan op OK.

Vervolgens ga je naar Beschikbare bewerkingstalen 'venster', zoek Nederlands en klik erop.

Klik daarna op Toevoegen (in de middenkolom) en vervolgens OK.

 

Ik zal Outlook daarna afsluiten, vervolgens even wachten . . . . , en vervolgens weer opstarten.

 

:pray:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Adober zei:

na BESTAND en EXTRA krijg ik OPTIES en als ik daar op klik krijg ik (zie foto)

hier kan ik geen kaas van maken........

 

15 uren geleden, iEscape zei:

Zie deze link  >>  Een taal toevoegen of taalvoorkeuren instellen in Office 2007.

Ga naar Bestand  >>  Opties  >>  Taal.

Klik op Nederlands (op voorbeeld plaatje Dutch) en vervolgens Verwijderen (in de middenkolom), dan op OK.

Vervolgens ga je naar Beschikbare bewerkingstalen 'venster', zoek Nederlands en klik erop.

Klik daarna op Toevoegen (in de middenkolom) en vervolgens OK.

Ga naar Bestand  >>  Opties  >>  in de linkerkolom klik op Taal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo mijn twijfels of het helpt om Nederlands als bewerkingstaal eerst te verwijderen en daarna weer toe te voegen.

Allereerst zoek je nu op de verkeerde plek. Je moet niet in Outlook zelf zoeken. Sterker nog: om de bewerkingstaal van Office te wijzigen moeten alle onderdelen van Office, dus ook Outlook afgesloten zijn!

 

Dus sluit Outlook af.

Klik op de knop Start (is de knop met de Windows vlag)

Het startmenu wordt geopend, met daarin de lijst met programma's. Scrol in die lijst naar beneden tot je bij de map Microsoft Office bent. Klik op die map om hem te openen. En daaronder vind je dan Microsoft Office 2007 - Taalinstellingen:

 

59ba7f910e116-Office_2007-taalinstelling

 

Klik op Microsoft Office 2007 - Taalinstellingen

Je krijgt dan het volgende venster te zien:

 

59ba7fd6b2a15-2017-09-14_15_00_56-Taalin

 

Dit is een afbeelding van een van mijn computers waarop Office 2007 staat.

Zoals je ziet is op mijn computer voor Office 2007 alleen Nederlands als taal geïnstalleerd. Wanneer er slechts 1 taal geïnstalleerd is, kan die niet verwijderd worden. Er moet immers altijd een taal overblijven. Je kunt de taal Nederlands wel aanklikken waardoor hij geselecteerd is, maar omdat het de enige taal is, zal de knop Verwijderen grijs blijven. Hij kan dan niet gebruikt worden.

 

Dit lijkt me daarom een doodlopend pad.

Intussen is Microsoft op de hoogte van dit euvel. Ik vermoed dat er binnenkort wel een corrigerende update voor komt.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste iEscape, dit lijkt mij wel te doen door mij....

maar nog even een vraag, na   GA MET PIJLTJE LiNKS BOVEN TERUG EN nu wordt hij weer geinstalleerd 

(ik heb hem overigens verborgen)

krijg je de tekst GA EERST NAAR DOCUMENTEN enz.

moet ik eerst de update laten installeren of moet ik GA EERST eerst doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.