Ga naar inhoud

PCH whitelisten in adblocker


porrelaar

Aanbevolen berichten

Onlangs ben ik gewisseld van adblocker (van ublock origin naar adblock plus). Natuurlijk meteen weer PCH gewhitelist in mijn adblocker en toch krijg ik (soms, niet altijd!) nog een melding:

 

59b95c2717c71-Whitelist_PCH_in_je_adbloc

 

In bovenstaande afbeelding is al te zien dat advertenties niet geblokt worden. Mijn adblocker is correct ingesteld:

 

59b95c9fa657f-PCH_is_gewhitelist.png

 

Moet ik nog meer doen? Vertel het maar... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde fenomeen hier.

Werk met FF en Blur.

pch is whitelisted maar af en toe komt toch de boodschap.

Ik negeer het gewoon en bij de volgende pagina is de melding weer verdwenen.

Doe eens een refresh van de pagina als je de melding krijgt.

Bij mij verdwijnt dan ook de melding.

 

aangepast door kweezie wabbit
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk inderdaad met Firefox.

3 add-ons: Adblock Plus; Sticky Password (wachtwoordmanager); WOT (Web of Trust). Meer niet.

 

Ik zal een volgende keer dat ik die melding zie, eens op F5 drukken.

Ik vind het vooral raar dat ik maar af en toe die melding krijg. Nou ja, niet te veel van aantrekken maar...

En ik plaatste dit topic eigenlijk in een opwelling. Zo van: nu doe ik mijn best en heb ik deze website gewhitelist, krijg ik die melding toch nog. Grrr!

Forget it but, ik neem wel een valium. Adem in... adem uit... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Captain Kirk zei:

Ik gebruik Noscript en heb hier geen last van.

Ja, gezien Porrelaar die niet heeft en er ook last van heeft, zal het wel niet aan de addons liggen - van de drie hebben we alleen addblock plus gemeen - of 't zou aan diè moeten liggen.

 

CK: heb jij addblock plus ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.