Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

porrelaar

PCH whitelisten in adblocker

Aanbevolen berichten

Onlangs ben ik gewisseld van adblocker (van ublock origin naar adblock plus). Natuurlijk meteen weer PCH gewhitelist in mijn adblocker en toch krijg ik (soms, niet altijd!) nog een melding:

59b95c2717c71-Whitelist_PCH_in_je_adbloc

In bovenstaande afbeelding is al te zien dat advertenties niet geblokt worden. Mijn adblocker is correct ingesteld:

59b95c9fa657f-PCH_is_gewhitelist.png

Moet ik nog meer doen? Vertel het maar... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zelfde fenomeen hier.

Werk met FF en Blur.

pch is whitelisted maar af en toe komt toch de boodschap.

Ik negeer het gewoon en bij de volgende pagina is de melding weer verdwenen.

Doe eens een refresh van de pagina als je de melding krijgt.

Bij mij verdwijnt dan ook de melding.

aangepast door kweezie wabbit
    aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

porrelaar    152
  • Topicstarter
  • Ik werk inderdaad met Firefox.

3 add-ons: Adblock Plus; Sticky Password (wachtwoordmanager); WOT (Web of Trust). Meer niet.

Ik zal een volgende keer dat ik die melding zie, eens op F5 drukken.

Ik vind het vooral raar dat ik maar af en toe die melding krijg. Nou ja, niet te veel van aantrekken maar...

En ik plaatste dit topic eigenlijk in een opwelling. Zo van: nu doe ik mijn best en heb ik deze website gewhitelist, krijg ik die melding toch nog. Grrr!

Forget it but, ik neem wel een valium. Adem in... adem uit... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Op 14-9-2017 om 09:37, Passer zei:

Ja, ik krijg zee ook soms nog - jij werkt ook met FF dacht ik?  ('k denk dat het aan Noscript of Ghostery ligt - gebruik jij die ook?)

Ik gebruik Noscript en heb hier geen last van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

1 uur geleden, Captain Kirk zei:

Ik gebruik Noscript en heb hier geen last van.

Ja, gezien Porrelaar die niet heeft en er ook last van heeft, zal het wel niet aan de addons liggen - van de drie hebben we alleen addblock plus gemeen - of 't zou aan diè moeten liggen.

CK: heb jij addblock plus ook?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie,

Ik vermoed dat het detectiemechanisme soms wat vreemd doet, ik zal even nakijken eerstdaags of ik hieraan iets kan doen.

Sorry alvast voor het ongemak, ik waardeer alvast dat jullie de site gaat whitelisten, top :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!