Ga naar inhoud

langzame chrome browser


Marjoleine

Aanbevolen berichten

 

Here it comes!!! 
De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik ook spyhunter heb gedownload en geregistreerd/aangeschaft. 
Hier is wel een aantal bedreigingen verwijderd. Ik kan er alleen geen textfile van maken... iemand een idee?
Ter informatie het wisselen tussen de verschillende tabbladen is ongeveer gelijk in snelheid als voorheen. al is er al wel een hoop malware vanaf, dat geeft een beter gevoel waarvoor dank. 
ook een bestand gerelateerd aan het oude CC cleaner was malware, spijtig zeg. Maargoe, die is ook verwijderd.


Ik heb CC cleaner gedaan.  
hier in ieder geval malwarebytes adwcleaner log. 

AdwCleaner[S3].txt

aangepast door Marjoleine
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik ook spyhunter heb gedownload en geregistreerd/aangeschaft. 
Hier is wel een aantal bedreigingen verwijderd. Ik kan er alleen geen textfile van maken... iemand een idee?

Dit is een programma die in het grijze gebied zit (zo noemen wij dat) je moet gaan betalen voor het verwijderen van malware enz.

Er zijn genoeg betere alternatieven.

 

 

Dubbelklik op 577bf0efb8088-FRST.pngFRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een programmaatje gedownload, eerst gescand natuurlijk. 
WhysoSLow: daar kwam het volgende uit:
 


System Information




Computer name: USER-PC
OS version: Windows 10 , 10.0, build: 15063 (x64)
Hardware: MS-7817, MSI, H81M-E33 (MS-7817)
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz
Logical processors: 4
Processor groups: 1
RAM: 8136 MB total

 


CPU Speed

Your CPU speed ranged between 800 Mhz and 3500 MHz. The advertised clock speed of your processor is 3200 MHz.
Your main processor was always running below its advertised clock speed. Your CPUs appears to be throttled down, this is likely due to a power saving setting and not because your CPU is getting too hot. More info..
 


CPU Temperature

Your CPU temperature ranged between 34 °C and 47 °C (equal to 93 °F - 116 °F) during the tests.
Your processors are running cool. More info..


 


CPU Load

While the test was idle, your CPU usage ranged from 27,0% to 75,9%. Your processor's resources do not appear to be used heavily. More info..


 


Memory Load

The amount of RAM used by your system while the test was running ranged from 40,2% to 42,2%. More info..


 


Paging Information

During the test, no hard pagefaults were reported. Your paging file resides on a SSD which fortunately limits the impact of hitting hard pagefaults on your system. More info..


 


Application responsiveness

The highest application responsiveness on your system was measured at 0,242 ms. This value is considered good. Your system appears to be responsive. More info..


 


Kernel latencies and real-time capabilities

The highest kernel responsiveness on your system was measured at 0,235 ms. This value is considered good. There do not appear to be drivers causing your system to be unsuitable for real-time processing capabilities. More info..


 


BIOS and chipset behavior

The highest measured SM BIOS interrupt or other stall was 15 microseconds. This value is considered good, no problems have been detected during the tests. More info..


 


Conclusion



Your system has been analyzed. Your system appears to be running fine.
No problems were found.



Report generated on 25-9-2017 12:30:03
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.