Ga naar inhoud

ongewenst openen van verkenner


vicvanhouche

Aanbevolen berichten

Hallo Porrelaar

Even nagekeken hoe netwerkdetectie bij de 2 computers ingeschakeld staan en ze staan ingeschakeld ! Dus normalerwijze zouden ze in de verkenner zichtbaar moeten zijn !. Volg dit nu dagelijks op en stel vast dat als het op computer 1 in orde is , is computer 2 niet in orde. Er zijn ook dagen dat het juist andersom is ! Maar een vast patroon zit er niet in. Een verklaring ervoor zie ik dus niet !

NB het ongewenst openen van de verkenner op de externe harde schijf Lacie al 2 dagen niet gehad. Blijkt dus opgelost ! Daar zat je dus op het juiste spoor. Nogmaals mijn dank er voor !

Groeten

Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb graag meegedacht over een oplossing voor het ongevraagd openen van het Verkenner venster. Fijn om te lezen dat dat probleem nu opgelost lijkt.

 

Met je andere probleem kan ik je niet verder helpen, maar gelukkig ben ik niet de enige die jouw vraag zal lezen.

Ik maak bewust geen gebruik van een thuisgroep om bestanden te delen. Jij wel? Dan heb je misschien wat aan dit artikel: https://computertotaal.nl/artikelen/pc/thuisgroep-instellen-in-windows-10-68103/

Dat artikel telt 2 pagina's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.