Ga naar inhoud

grijze ruimte boven excelkoppen, formulebalk


cookiemonster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

22 uren geleden, cookiemonster zei:

Als ik bij beeld de formulebalk 'weg'klik, is de grijze zone wel weg. Ik zie dan echter geen formulebalk. Weet iemand wat dit probleem is?

Probeeer het volgende: klik op Beeld in de Lint en plaatst een vinkje bij Formulebalk.

 

59f5bd169063c_ScreenShot10-29-17009.PNG.3378ef0b9768bdef59ffdfa3d31e0a0a.PNG

 

En zet Celstijlen uit.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2017 om 12:38, iEscape zei:

Probeeer het volgende: klik op Beeld in de Lint en plaatst een vinkje bij Formulebalk.

 

59f5bd169063c_ScreenShot10-29-17009.PNG.3378ef0b9768bdef59ffdfa3d31e0a0a.PNG

 

En zet Celstijlen uit.

Ik heb de formulebalk opnieuw aangevinkt. Nu staat celstijlen standaard uit maar het probleem is er nog steeds.

Ik heb de indruk dat het probleem niet in het excelsheet zelf zit maar wel op hoger niveau, op het vlak van de schikking van verschillende sheets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al gecontroleerd of er een tweede blad actief is en zo ja of 1 van de bladen verborgen is ?

Klik bovenaan in het menu op "Beeld" en controleer of je in de groep "Venster" de optie "Zichtbaar maken" kunt aanvinken.

Als dat wél het geval is, verschijnt er een klein venster waarin je kunt kiezen welk blad je kunt zichtbaar maken.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.