Ga naar inhoud

vreemd dit account?


clovis

Aanbevolen berichten

ASP.net komt omdat je op uw computer een website had ingesteld.

Dat is niks om zorgen te maken.

Cronos dat ben jij en ASP.net is gewoon een ander vorm van programmeren voor website zoals HTML5 of PHP enz.

Asp.net is wel moeilijker maar je hebt dan wel veel meer mogelijkheden.

Je kan zoiets enkel gebruiken als je Windows hosting hebt doch je kan ook website zetten op uw pc, nas enz.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus kan je geen kwaad..als ik het goed begrijp.maar is het normaal als ik opkuis met ccleander..dat hij steeds in de 900 mb verwijderderd. of meer?maar nooit minder...is raar hoor..als ik kijk,lijkt het wel alsof hij hetzelfde verwijderd als dezelfde dag ( of meerdere dagen) ervoor..dan denk ik dat het ligt aan dat ASP.net.account en een website heb ik niet ingesteld...begrijp het niet al te goed ,eerlijk gezegd...maar als het geen kwaad kan,geen probleem..al is heeft mij dit account wel eerlijk gezegd wat onrust op privacy of andere...

 

groeten clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

900 mb of zelfs 2 GB maak niks uit.

Je maak zoveel rommel als je veel met pc bezig ben.

Telkens als je ook maar iets klik zoals Word.exe of website enz. maar je al meteen rommel.

Waarom er zoveel rommel wordt gemaakt is voor mij een raadsel.

Misschien wordt er informatie door gestuurd?

 

Maar de kern is wel dat als je Word.exe klik dat je meteen op uw vorige uitvoering kan klikken zodat je niet moet zoeken.

Of als je op website ben geweest dat jij op geschiedenis kan klikken zodat je zelfs van een paar dagen geleden nog uw website kan vinden mits je niet had opgeruimd of ingesteld had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.