Ga naar inhoud

wifi kan geen connectie maken met hoofd router


indieke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zit nu een tijdje te sukkelen.  Opeens wou mijn computer niet meer verbinden met mijn router. Ik heb een andere verbinding, daar geen probleem, ook niet met de TP link van de router waar hij weigert te conecteren.

 

Ik heb alle soorten scans gedaan, CC cleaner, adware, Avast. deze laatste vond dat er een probleem was met de wifi kaart, en dat die dus inderdaad de router uitsloot.  Maar bood geen oplossing!

Bijna een ganse dag kwijt en besloot dan maar een beperkte herinstalatie van windows 10 te doen (behoud dus van de gegevens, maar niet de geinstaleerde programmas).

 

Dit leek eerst te werken, maar dan begon het liedje opnieuw. Ik begrijp er niets van.  Heb dan maar een bestand bijgevoegd, misschien kunnen jullie helpen. Ik neem deze Acer Laptop, mee op reis, en moet zeker zijn dat die werkt!

 

Bedankt voor de hulp!

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit soort vage zaken altijd beginnen met:

zet de pc's uit die geen verbinding kunnen maken met de router

trek het stroomkabeltje een minuut uit de router, zodat ie helemaal stroomloos wordt (dus niet de stekker uit het stopcontact in de muur want dan blijft de transformator nog stroom geven.

zet de pc's pas weer aan als de router helemaal is doorgestart (kan makkelijk 10 m duren...)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had alles geprobeerd. Een volledige clean install van windows 10. Alles werkte terug, to het ineens uit viel terug en van het zelfde. Heb je tip toegepast en nu ben ik van de eerste keer terug verbonden. Maar hopen dat het weer niet gebeurd, want na de clean install kraaide ik te snel victorie!

 

Bedankt in ieder geval en gelukkig nieuwjaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist omdat die clean install niet tot resultaat leidde, moest het euvel wel uit de router komen....

enfin: een clean install is sowieso een genoegen, dat zou ieder af en toe moeten doen, dus je bent er niet slechter van geworden.

graag geholpen en de beste wensen terug!

we vragen de mod om een slotje op deze draad te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.