Ga naar inhoud

De Nieuwe Skype


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee op onder welk topic ik dit moet klasseren, en, of er wel een forum voor bestaat hier. Sinds Skype zijn laatste updates, kan ik geen verbinding meer krijgen met mijn vroegere contacten. Heeft iemand een idee hoe dat kan? En het enige hulpforum is voor mij hopeloos

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik bedoelde dat ik ook met contacten waar ik vroeger contact mee had, geen contact meer kan maken. Dat vroeger was er blijkbaar teveel aan. Ik had gewoon moeten schrijven dat ik GEEN contact meer kon maken. Er komt hoegenaamd geen foutmelding, de verbinding start normaal, het bijhorende geluid is er, maar, na een tijdje stopt dat en komt er: je kan nu geen contact maken met (contactpersoon) Heb dat al gedaan met mijn vrouw die met haar laptop naast mij zat. Ook vanuit mijn mobiel krijg ik geen contact meer.

Alles wat er in DEZE LINK staat is getest.

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zich het probleem probleem ook op je mobiel (smartphone neem ik aan?) stelt zit het probleem niet lokaal op je computer volgens mij.

 

Wat gebeurt er als men jouw wil bereiken door middel van een tekstbericht of videobellen of.... en dit zowel op jouw apparaat en diegene die jouw wil bereiken? 

 

kan je aanmelden op jouw skype account? https://login.skype.com/login?client_id=578134&redirect_uri=https%3A%2F%2Fweb.skype.com%2F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gewoon aanmelden, en ook tekst lukt. Maar als ik naar de cam ga, blijft die een tijdje bellen en dan komt het bericht. Het gaat dus over 1 desktop, 2 laptops, 1 mobiel die ik zelf heb en die vroeger zonder probleem met elkaar comuniceerden, ook langs cam. Nu lukt het niet meer om op eender welk toestel, met eender welk anderen te cammen. 

Ik probeerde ook met een kennis en daar lukte het ook niet mee. 

P.S. tot hij enkele jaren geleden op meer dan 80 jarige leeftijd stierf, deed een man die heel zijn leven op grote bedrijven het computerpark onderhield, en als hobby computers bouwde en herstelde, het onderhoud van mijn computer(s). Die zegde vaak: wat ik met jou meemaak, heb ik nog nooit meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord op de vraag wat gebeurt er bij iemand anders die jouw probeert te bereiken? Welke melding krijgt die persoon?

 

Vreemd dat het op geen enkel toestel lukt, het moet iets te zien hebben met het account zelf waarop je kan inloggen.

 

In volgende link zijn enkele mogelijkheden om je probleem aan te kaarten met skype. Je kan het vragen aan de community of contact opnemen met het ondersteuningsteam.

 

https://support.skype.com/nl/faq/FA12252/waarom-kan-ik-geen-videogesprekken-voeren-met-de-nieuwste-versie-van-skype-voor-windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je best eerst contact opneemt met het ondersteuningsteam van Skype aangezien je het probleem op meerdere apparaten hebt. 

Misschien scheelt er iets met jouw account zelf.

In mijn vorig bericht vindt je de link terug waar verwezen wordt naar het ondersteuningsteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.