Ga naar inhoud

De Nieuwe Skype


Theo2602

Aanbevolen berichten

Het is nog veel ingewikkelder. Buiten verschillende computers, gaat het ook over drie accounts. Van de desktop met account 1,  kan ik naar  account 2 op laptop 1. Als ik op laptop 1 account 3 open ipv 2 werkt het niet.

Op laptop 2 staat het accunt van mij. Vrouw, en daar kan ik nog vanop desktop of laptop 1 verbinding mee maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit is al vele dagen bezig, dus dat op en afzetten is al vaak gebeurd. Nu kan ik op de laptop van mijn vrouw Skype zelfs niet meer openen. Hij herkent het wachtwoord niet en als ik dan een nieuw maak, blijft hij, bij terug inloggen, eindeloos zeggen dat ik opnieuw het passwoord moet ingeven, plus de tekens.

En wat die klassieke Skype betreft, als ik op uw link druk, komt er, steeds opnieuw, dat op W10 Skype is geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Theo2602 zei:

Het is nog veel ingewikkelder. Buiten verschillende computers, gaat het ook over drie accounts. Van de desktop met account 1,  kan ik naar  account 2 op laptop 1. Als ik op laptop 1 account 3 open ipv 2 werkt het niet.

Op laptop 2 staat het accunt van mij. Vrouw, en daar kan ik nog vanop desktop of laptop 1 verbinding mee maken.

 

11 uren geleden, Theo2602 zei:

Opgepast, als dat wat ingewikkeld lijkt. Die combinaties hebben jaren gewerkt. Meestal nog met 2 skypes op 1 computer.

 

46 minuten geleden, Theo2602 zei:

Dit is al vele dagen bezig, dus dat op en afzetten is al vaak gebeurd. Nu kan ik op de laptop van mijn vrouw Skype zelfs niet meer openen. Hij herkent het wachtwoord niet en als ik dan een nieuw maak, blijft hij, bij terug inloggen, eindeloos zeggen dat ik opnieuw het passwoord moet ingeven, plus de tekens.

En wat die klassieke Skype betreft, als ik op uw link druk, komt er, steeds opnieuw, dat op W10 Skype is geinstalleerd.

 

Ik vraag me af of je zelf nog door het bos de bomen ziet?

 

De procedure voor het verwijderen en opnieuw installeren van Skype is geldig voor de desktop versie.

Je zal je dus eerst moeten afvragen welke versie je gebruikt.

 

Maak eerst eens een overzichtelijk lijstje waarin je voor elke PC een oplijsting maakt met welke windows versie aanwezig is en welke versie van Skype ( ingebakken versie of desktop versie). Met daarnaast welk account er in aanwezig is en welke fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons eerlijk zijn, jullie begrijpen er ook niets van. Maar zoals ik al enkele malen schreef: het heeft jarenlang gewerkt. Zelfs twee Skypeaccounts op 1 computer tegelijk. Dat doe je met in (windows schild+r) "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary” te zetten, maar dat werkt nu ook niet meer.

Maar als je denkt dat dit helpt: op desktop account = theo.beckx

                                                 laptop 1 account= ikk.alleen

                                                laptop 2 (vrouw) account = annie.ge.

Alle drie draaien ze op W10 met dus de ingebouwde versie, die men NIET kan verwijderen.

Mobiel is android en daar draait theo.sax op.

 

MAAR ik verwisselde uiteraard die accounts regelmatig zonder moeilijkheden. Als ik op verlof ben gebruikte ik, samen zowel theo.sax als ikk.alleen (theo.beckx heb ik nu opgemaakt)

Wanneer ik in de studio zit en mijn laptop staat in huis, gebruikte ik ook die twee adressen samen op de desktop.

Maar wat geweest is, is voorbij, en daar geeft men niets meer voor.

Nu ga ik proberen op mijn vrouw haar laptop een nieuw account te maken, maar of dat lukt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kunnen we zomaar niets begrijpen. Wij weten dan ook niet wat jij uitvoert/instelt op die computers.

jij zelf weet wat je ingesteld hebt wij niet, we kunnen niet in jouw computer kijken.

Daarom moeten we soms ook een heleboel vragen stellen omdat we zoveel mogelijk info nodig hebben die jij ons kan/ moet geven om tot een mogelijke oplossing te komen.

 

Je hebt in je bericht accountnamen geplaatst, indien die echt en volledig zijn kunnen die beter (gedeeltelijk) verwijderd worden.

 

Ik vraag me wel af hoe het komt dat je het verwijderen/ Ccleaner/ opnieuw installeren hebt kunnen uitvoeren op 1 computer met een bijna gunstig resultaat als je werkt met de ingebouwde versie?

 

Je kan trouwens wel de desktop versie downloaden en gebruiken in plaats van de ingebouwde versie. Veel kans dat die versie beter werkt. moet niet aan jouw de keuze.

Via het neerwaarts pijltje op de blauwe knop kan je een selectie uitvoeren.

 

2018-01-21_10h17_00.png.fde107eb4b89226f3fd230d2f8e6cf98.png

 

 

Ga naar https://www.skype.com/nl/get-skype/

 

Selecteer er download de klassieke versie.

2018-01-21_10h19_59.png.0793ad2dc9e3eed047670b99aefdd195.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing is eigenlijk heel simpel: men moet overal een nieuw account instellen. Skype wil meer gegevens van je loskrijgen. Ik heb dat nu bij mijn vrouw gedaan en het is OK. Van mij mag dit dicht.

En wat dat: we weten niet wat jij op je computer uitspookt: het zou nogal straf zijn dat ik op ALLE computers, ook de W7 die ik elke maand open doe, plots iets zou veranderen.

Dus dat Ccleaner heeft er niets mee te maken. Nadat ik dat gedaan had, heb ik op die computer een nieuw account gemaakt, daarom werkte dat. Nog ingewikkelder: er zijn twee oude accounts, waarvan er een werkt, het andere niet, maar dat werkt dan wel weer op android.

Ik draai dus nu op de desktop, de twee laptops en de mobiel, een ander account.

 

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.