Ga naar inhoud

Laptop gaat erg traag


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Nick de Waard zei:

Als ik deze video in zijn geheel volg zou het voldoende moeten zijn?

Ook nog uitvoeren wat er getoond wordt.:xd:

 

8 minuten geleden, Nick de Waard zei:

Bedoel je met "6 jaar oude windows

Ja.

 

8 minuten geleden, Nick de Waard zei:

Ik sta er zelfs voor open om mijn laptop opnieuw te installeren en lekker met een schone lei te beginnen.

Dat is wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

3 minuten geleden, droske zei:

Ook nog uitvoeren wat er getoond wordt.:xd:

Toppie! Thanks man! Gaan we daar vanavond mee aan de slag. Ik laat het je weten hoe het is afgelopen, krijg je geen reactie van me; dan is m'n laptop gesneuveld ;-) haha

 

4 minuten geleden, droske zei:

Dat is wat ik bedoel.

Wil ik graag doen, hebben jullie een handige handleiding hoe ik dat kan doen zonder dat ik een back-up heb gemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de gehele laptop open gehaald en een flinke laag stof in uit het koelelement gehaald en koelpasta geplaatst! Verliep allemaal heel erg goed. Laptop is weer muisstil en gaat weer snel. Één probleem... Ik ben mijn geluid kwijt. In windows geef ie wel aan dat er geluid is, maar ik hoor niks. Hardware probleem? Hoe kan ik dit verhelpen... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Nick de Waard zei:

Zojuist de gehele laptop open gehaald en een flinke laag stof in uit het koelelement gehaald en koelpasta geplaatst! Verliep allemaal heel erg goed. Laptop is weer muisstil en gaat weer snel. Één probleem... Ik ben mijn geluid kwijt. In windows geef ie wel aan dat er geluid is, maar ik hoor niks. Hardware probleem? Hoe kan ik dit verhelpen... :(

Gevonden! M'n onderbuik gevoel zei al: je hebt de connector niet aangesloten. Weeeeer open gehaald, en jahoor; niet aangesloten haha.

Alles is nu gefixt en de laptop voelt weer als nieuw!! Heel blij mee. Thanks Droske!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch kan er geen verband zijn geweest tussen die stofvervuiling van het koelelement en de traagheid van je laptop. Die bevuiling heeft uiteraard wel invloed op de temperatuur van je CPU, GPU en mobo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

Toch kan er geen verband zijn geweest tussen die stofvervuiling van het koelelement en de traagheid van je laptop. Die bevuiling heeft uiteraard wel invloed op de temperatuur van je CPU, GPU en mobo.

 

Dat denk ik ook. Ik zie nu op Speccy dat m'n CPU toch nog wel naar de 68 graden gaat, dropt wel weer snel naar 62, en schiet dan weer naar 68, als ik met vele programma's tegelijk bezig ben. Ik vind dit nog wat aan de hoge kant. Kan er iets zijn wat ik niet goed heb gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, droske zei:

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Alstublieft

Addition.txt

FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.