Ga naar inhoud

Laptop gaat erg traag


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Nick de Waard zei:

Ik heb geen CD bij de hand, die zou ik moeten kopen. Wel heb ik een externe hardeschijf hier liggen. Kan ik die ook gebruiken? Vind het zonde om een cd te kopen.

Een DVD moet het zijn. Geen CD en zeker geen externe harde schijf.

 

 

En ja, je moet op F9 drukken bij het opstarten. Zie de afbeeldingen van de handleiding die ik in mijn vorige bericht heb geplakt.

Als dat een foutmelding oplevert dan betekent dat dat de recovery partitie corrupt is. In dat geval kun je enkel aan de hand van een recovery DVD terug naar fabrieksherstel.Vandaar dat ik graag zou zien dat je die DVD eerst maakt. Zo een DVD kost slechts een paar euro, dat mag toch geen probleem zijn hé. Misschien heeft één van je vrienden of kennissen een gans torentje liggen en verkopen ze u er graag één DVD van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

16 minuten geleden, Nick de Waard zei:

krijg nu een lege laptop met nog een hoop ASUS rommel en reclame!

Inderdaad, typische ASUS rommel. Het programma dat in die laatste afbeelding staat NIET uitvoeren. gewoon sluiten.

Plaats eens een schermafbeelding van de geïnstalleerde prigramma's zodat ik je kan zeggen wat je al vast moet verwijderen.

Klik met met de rechter muisknop op Start en ga naar Configuratiescherm/Programma's verwijderen.

Maak daar een screenshot van en plaats het in je volgende post.

 

Belangrijk: Nog NIETS installeren hé !!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar ik krijg er een stijve nek van.

Gelieve er geen foto's van te maken met je gsm maar...

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van.

 

In eerste opzicht lijkt dat ook helemaal niet op een terugkeer naar fabrieksinstelling hoor. Wat heb je eigenlijk precies gedaan,

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.