Ga naar inhoud

pipeschannels.com


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik Zie een verouderde versie Mozilla Firefox 57.0.3 verwijder die eens.

 

1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.

  • Mozilla Firefox 57.0.3

 

 

2. Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk op de Fix knop

  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

3. Probeer Eset nog eens een keer:

Download de ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.

  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.

  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.

  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.

  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically

  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)

  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.

Na het scannen:

  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.

  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.

  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.

  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo abbs,

 

Ja het is hardnekkig, hoor! Allereerst overigens hartelijk dank dat ook jij je vastbijt in het oplossen van het probleem...

 

Bij het openen van deze reactie kreeg ik meteen dit:

image.thumb.png.04cac99afa900375c3b1560be65c469d.png

 

Geen idee waar dat weer ineens vandaan kwam...  

Ik heb FF 57.0.3 verwijderd met uninstall via het configuratiescherm en prompt was ik versie 58 kwijt van mijn bureaublad. Daarna sloeg de pc op tilt bij het maken van deze reactie Allerlei meldingen en een authenticatie met gebruikersnaam en wachtwoord om we een update te krijgen...Ik heb nog steeds geen FF op mijn bureaublad.

 

Vervolgens dat fixlist.txt naar het bureaublad gesleept waar ook Farbar staat. Wordt niet herkend door FIXEN...!

 

Eset draait nu al 13 uur met 1 geïnfecteerd bestand. De scan is nog niet op de helft.... Dat duurt nog lang.

 

...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Stop Eset maar en doe het volgende. (zorg wel voor backups van je belangrijke bestanden voor de zekerheid)

Start je pc op in veiligemodes met netwerk: http://www.gratisvirusscanner.be/windows-opstarten-veilige-modus/

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download de fixlist: fixlist.txt <== klik hierop en download het bestand en plaats het waar de tool FRST staat . die staat: Gestart vanaf D:\Bureaublad

 

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Het is geen kladblok bestand, het moet er zo uitzien:

 

5a74b0975aa6f-Naamloos8.png

 

Doe het volgende:

Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Open het bestand wat jij heb staan Kopieer die code en plak dat in "Kladblok"


Klik links boven op Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat het nu net zo als op mijn voorbeeld voer nu FRST uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hoe kom ik daar nu achter...?

Ik heb even gegokt of ik search in zou geven in Google. Toch maar gedaan. Wonder boven wonder blijf ik in google die nu een aantal opties geeft, waaronder Yahoo! Search. Zou het nu dan eindelijk opgelost zijn?

 

Kun je nu nagaan waar het probleem nu door gekomen is. Dat wel belangrijk om nieuwe overnames te voorkomen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.