Ga naar inhoud

pipeschannels.com


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Om eerlijk te zijn is het hel moeilijk om hier een antwoord op te geven want het kan via een aantal dingen:

1. Via een extensie.

2. Via een convertor.

3. Via gratis software, wel of niet van een foute pagina.

 

Je zou zelf steeds moeten uitkijken waar je iets vandaan haalt, nadeel met Yahoo die word niet gezien als ongewenste browser.

Ik ga je wel een aantal dingen mee geven als bescherming (dit houd niet alles 100 tegen)

 

Als virusscanner Norton. <== die heb je al.

Als Malware scanner: Malwarebytes.<== die heb je al scan hier 1x per week mee.

Een mooi programma die je helpt meeliften software uit te zetten Unchecky <== Mag je installeren.

 

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste abbs,

Zoals het er nu uitziet, heb je door een ongelooflijke volharding en het loslaten van een scala aan programma's het probleem kunnen oplossen. Ik hoop dat dat zo blijft. De oorzaak zal wel niet te achterhalen zijn.

In ieder geval dank ik heel hartelijk voor alle tijd en energie die je daarin gestoken hebt. Nu maar duimen dat het echt over is... Ik ben altijd al erg alert op alles, maar dit had ik niet voorzien.

Ik ga ook zeker mbam per week inzetten om nieuwe problemen te vermijden. Ook unchecky zal ik installeren en met grote regelmaat gebruiken.

Delfix installeer ik straks  om alles op te ruimen en ik maak een nieuw herstelpunt. Hopelijk kan ik door dit leerproces de computer nog beter beveiligen tegen externe foute invloeden.

 

Nogmaals een grote pluim voor je begeleiding!  image.png.531edefe41f2b607271e366f7e952e17.pngimage.png.531edefe41f2b607271e366f7e952e17.pngimage.png.531edefe41f2b607271e366f7e952e17.pngimage.png.531edefe41f2b607271e366f7e952e17.pngimage.png.531edefe41f2b607271e366f7e952e17.png
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, theplayer zei:

Oh, ja... de downloads van Delfix 1.010 en 1,013 (alternatieve downloadlink) worden door mijn Norton niet doorgelaten en zijn verwijderd! Ze zijn beide onveilig! Wist je dat?

Dat klopt, bepaalde programma's die  wij gebruiken reageren of werken net als malware/adware.

Daarom zetten we bij vele programma's dat je de virusscanner uit moet zetten.

Dat blijkt nu met Delfix en Norton, zet Norton even uit of geef toestemming dat Delfix gedownload mag worden.

 

11 uren geleden, theplayer zei:

. Ook unchecky zal ik installeren en met grote regelmaat gebruiken.

Hier hoef je weinig mee te doen na het installeren werkt het op de achtergrond (je hoeft en kan er niet me scannen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.