Ga naar inhoud

pipeschannels.com


Aanbevolen berichten

Ik heb heel veel bladwijzers...(toch altijd handig als je niet meer weet waar je iets gevonden hebt). Allles backuppen heeft inderdaad de kans dat de boosdoener ergens tussenzit. Maar ga dan maar zoeken. Dat is een onmogelijke taak. Alles verwijderen in de hoop dat er iets tussenzit, is ook geen optie.  

 

Overigens, bij het updaten van FF (nieuwe versies) kwamen in het verleden alle bladwijzers en add ons gewoon weer terug. Waarom is dat dan nu niet meer?

Daarnaast was me al bekend dat diverse videodownload add-ons met de komst van FF 58.0 zouden verdwijnen of aangepast zouden worden. Daar is nu inderdaad geen bruikbare add on meer voorhanden.

Ik heb nog wel een mogelijkheid vai de VLC-speler (Media -Netwerksstream openen - Url video opgeven - Extra - Codecinformatie - Locatie voor het internetadres en dan plakken in de internetbrowser. Vervolgens met rechtermuisknop op de video klikken voor downloaden. Maar is dit is telkens wel een bewerkelijk proces...

 

Tja, hoe kom ik nu van de yahoo search af als hij nog steeds ergens verscholen is?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

We gaan dieper zoeken:

 

Download 521a05988c9a5-SystemLook.PNG  SystemLook en bewaar het op je bureaublad.

Start het programma middels dubbelklik.

Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

:regfind
Yahoo
:filefind
Yahoo
:folderfind
Yahoo
:service
Yahoo

Klik op de knop "Look" om de scan te starten.

Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.

Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Stap 1.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    createsrpoint;
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\Paint\Recent File List];r
    "File3"=-;r
    D:\Bureaublad\Yahoo.jpg;f
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\yahoo-analytics.net];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Nico Mak Computing\WinZip];r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Piriform\CCleaner];r
    "CookiesToSave"=-;r
    D:\MIJN DOCUMENTEN\Resources\Plug-ins-8403350\Services.bundle\Contents\Service Sets\com.plexapp.plugins.yahoo;f
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\863BD8EBD84448A5A9D298543EEA6B28];r
    "0AE0674BFD7142F498DE79DD2DBD752A"=-r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9381D1AECF44BBD55B664D68591EC464];r
    "0AE0674BFD7142F498DE79DD2DBD752A"=-r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D6D70471A806C15518005AD4416F0125];r
    "0AE0674BFD7142F498DE79DD2DBD752A"=-;r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Nico Mak Computing\Common\Email\Services];r
    @=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\Paint\Recent File List];r
    "File3"=-;r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\yahoo-analytics.net];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Nico Mak Computing\WinZip];r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Piriform\CCleaner];r64
    "CookiesToSave"=-;r64
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

 

Stap 2.

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.
  • Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
  • In het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen weer geprobeerd. Ik zat meteen weer in yahoo te tikken. Maar op 2 pellen: in het normale google zoekbalk én tegelijk in de yahoobalk aan de bovenkant van het scherm. Als je dan de hele browser afsluit en opnieuw begint, dan gaat het weer goed en blijjf gewoon in Google zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik eerder gemeld maar ik zat al meteen vast bij de aanwijzing bij Zoekmachines verwijderen. En dan specifiek bij de volgende aanwijzing:

 

KLIK OP HET VERGROOTGLAS IN DE ZOEKBALK OP UW WERKBALK EN KLIK DAARNA OP ZOEKINSTELLINGEN WIJZIGEN.

 

image.thumb.png.4bc17068fac01b8dfa4af10d2f84e3b3.png

 

Waar staat dan dat ZOEKINSTELLINGEN WIJZIGEN?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.