Ga naar inhoud

pipeschannels.com


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,


Stap 1.
Ook al gebruik je IE niet reset hem want er zitten wel besmettingen in:
594cfe502108f-firefox_32512.ico_24x24.pn Reset Firefox.
594cfe68a8b95-ieinstal_1002.ico_24x24.pn Reset Internet Explorer.


Stap 2.
Verwijder WinZip 20.0


Stap 3.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe;f
    C:\Users\Eigenaar\AppData\LocalLow\Microsoft\Internet Explorer\Services\YahooProvidedSearch.ico;f
    C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent\Yahoo.jpg.lnk;f
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Piriform\CCleaner];r64
    "CookiesToSave"=-;r64
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3003377172-2765754124-3774478947-1000\Software\Piriform\CCleaner];r
    "CookiesToSave"=-;r
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE is inmiddels gereset.

Bij FF doe ik dat liever niet want dan ben ik weer al mijn add-ons kwijt.  Ik heb die browser enige weken al opnieuw geïnstalleerd (versie 58) en heb er lang over gedaan om die weer opnieuw te installeren. Moet dat echt nu weer... voordat ik weer verderga met zoek.exe?

 

Oh, ja... Winzip 20 wordt niet gevonden...!

image.png.9a87251d0963018837160b6070bf6889.png

aangepast door theplayer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

IE heb je toch wel gerest?

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    WinZip 20.0;u
    C:\Program Files\WinZip;fs
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

 

Hoe gaat het hierna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, theplayer zei:

Ik tikte vanmorgen een zoekopdracht in Google in en toen ik opkeek bleek dat ik weer in een statusregel van Yahoo search.com zat te tikken.

Misschien is het nu over. Ik blijf het monitoren...

Enigste is dan weer Firefox resetten en waarschijnlijk is toch een extensie de boosdoener.

Je kan je bladwijzers en existenties  backupen, alleen hopen dat de extensie die dit veroorzaakt niet mee word geback-upt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.