Ga naar inhoud

WLM


Stamperken

Aanbevolen berichten

Als WLM is opgestart, kijk dan eens naar de instellingen/opties/voorkeuren of daar ergens de vermalding staat opstarten met windows en vink dat dan uit.

 

Als je die optie niet terugvind, doe dan het volgende.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Vink bij de installatie alle aangeboden extyra's uit !!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg al jaren(!) meer dan 20 mailaccounts met wlm, volstrekt overzochtelijk en tot nog toe zonder ooit enig probleem.

dat support is weggevallen wil niet zeggen dat het niet meer uitstekend zou werken...

bijkomend belangrijk voordeel: de opslagstructuur is via de verkenner geheel herkenbaar en laat zich dáár zonodig eenvoudig wijzigen.

voor mij geen ander!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"dat support is weggevallen wil niet zeggen dat het niet meer uitstekend zou werken. " klopt, maar helaas zullen er echter ook geen beveiligingsupdates meer komen. Daarom ben ik ook overgestapt op Thunderbird.

Eerst wilde ik Outlook Express niet kwijt, toen moest ik overstappen op WML, wilde die ook niet kwijt maar veiligheid boven alles  voor mij. Als back-up heb ik overigens ook nog MSOutlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.