Ga naar inhoud

You Tube Filmpjes


Theo2602

Aanbevolen berichten

Vroeger kon ik Youtube filmpjes zonder problemen downloaden. Nu kan dat al een tijdje niet meer. Als ik dan ga zoeken op Google, komen er verschillende online omezetters, als ik die gebruikt lukt dat, maar daarna komen er Franstalig gesproken mededelingen en een blad waarop staat dat W10 hopeloos beschadigd is en ik terug moet installeren. Afzetten en terug opzetten en het probleem is voorbij. Maar plezierig is anders, zijn daar oplossingen voor? Ik heb nu een AD ON voor Youtube geïnstalleerd, en die doet het, maar ik krijg een melding dat de bestanden niet leesbaar zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk kan je op deze manier doen.

Je gaat naar youtube en kopieer de link en plaatst het van wat je wilt in vakje en klik start en dan wachten tot het klaar is en kan je kiezen formaat die je graag had.

Zelf ken ik niks van.

Maar het kan zijn dat beveiligd film niet kan downloaden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal een besmetting hebben opgelopen met malware.

begin met adwcleaner: https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/  (groene knop download now bleeping computer)

laat het bestand uitvoeren, als het draait laat je scannen, en als dat gedaan is laat je opschonen.

vervolgens een scan met malwarebytesantimalware: https://filehippo.com/download_malwarebytes_3/ (groene knop: download free version) maar blijf goed opletten tijdens de install dat je geen vinkjes laat staan bij zoiets als gratis proefversie!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik dadelijk gedaan plus een uitgebreide scan met Windows defender (3 uur) en beiden vinden niets. Overigens na heropstart is het ook weg. Gebeurt enkel onmiddelijk na het gebruik. 

Zocht eigenlijk mensen die hetzelfde hebben. Vermits die er niet zijn, mag dit dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Theo2602 zei:

Vroeger kon ik Youtube filmpjes zonder problemen downloaden.

Quote

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders)

 

Bron: Forumregels PCH.

 

59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.