Ga naar inhoud

"Kan het bestand niet vinden"


Sophie 1

Aanbevolen berichten

Op mijn Acer met windows 10 kan ik geen kant op. Kan niet downloaden... kan geen programma's openen enz... want bij alles zegt hij : "kan het bestand"... dus geen systeemherstel... geen schoonmaakprogramma"s  ik kan niets meer binnenhalen.  Geen logjes maken helemaal niets.... Het is een vrij nieuwe laptop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎4‎-‎2018 om 19:46, Passer zei:

en ook handig: plaats eens een paar screenshotjes (plaatjes) van de verschillende foutmeldingen die je dan krijgt ( 'kan niet downloaden', kan het bestand ..., )

 

En wat bedoel je met 'en dus geen systeemherstel ...' ?

5ad602dc81036-2018-04-11_%285%29.png

 

5ad6031ca4b0b-2018-04-13_%282%29.png

 

5ad603422e513-2018-04-13_%283%29.png

 

Tja hoeveel screenshotjes wil je hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎4‎-‎2018 om 18:26, abbs zei:

Hallo,

 

Hoe oud is je pc precies?
Is het een laptop of desktop, geeft het type van de pc ook meteen?

Is dit probleem ineens ontstaan?
Je kan wel programma's uitvoeren die op de pc staan?

De laptop is denk ik nu een 3 tal jaren oud en kwam binnen met windows 7 en is toen geupdate naar windows 10. Het probleem is ontstaan na de updates van windows 10 een half jaar geleden. Ik weet niet of hij programma's kan uitvoeren die op de pc staan.  Ik loop er tegenaan wanneer ik bepaalde downloads wil installeren.  Het type kan ik ergens vinden maar moet even zoeken waar precies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophie 1

 

De schermafbeelding in jouw laatste bericht is gewijzigd.

 

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren.

 

Zie dit artikel.

 

Bij Hijackthis is Sophie 1 topic in behandeling door PeterJ.

 

 

@abbs

 

Met PeterJ overleggen hier verder of bij Hijackthis forum om dubbele werk e.a te voorkomen. :D

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.