Ga naar inhoud

niet te openen link van Facebook die in de Thunderbird mailbox aankwam


snowi

Aanbevolen berichten

Ik weet niet goed waar mijn vraag te plaatsen maar gok dat ik (hopelijk) hier goed zit.

 

Ik ontvang in mijn (Thunderbird-)mailbox een link van een Facebookvriendin om te openen maar dat wordt door FB geweigerd. (zie printscreen a.u.b.) Iemand een idee wat de reden daarvoor is?

de link is:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157416438363047&set=a.10157142337548047.1073741842.690168046&type=3&theater
 

Voor de rest kan ik gewoon op FB zonder problemen. Ik gebruik de browser Mozilla Firefox.ScreenShot052.jpg.66977d7a41584ffeafb09dca5294ee33.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, snowi zei:

Ik ontvang in mijn (Thunderbird-)mailbox een link van een Facebookvriendin om te openen maar dat wordt door FB geweigerd. (zie printscreen a.u.b.) Iemand een idee wat de reden daarvoor is?

De reden staat in de boodschap van FB.

 

Ik zou die vriendin contacteren en uitleggen dat je die pagina niet kan openen.

Als het een van haar eigen pagina's (foto's) is, kan je vragen om je toe te voegen aan de groep die wel toegang heeft tot die pagina(foto).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het betreft een reeks foto’s die ze me toezond. Het wordt volgende maand mijn schoondochter en gezien de goede verhouding tussen ons denk ik dat ze me, indachtig dat ik mijn mooiste en beste geschenk, namelijk mijn zoon, wegschenk, geen moeite zal nalaten het beste te doen:-)

Ook zeer merkwaardig is dat zowel bij mijn zoon als bij haar (het meisje van de link dus:blush:) ik op hun FB-pagina  maar tot eind 2017 kan kijken, ondanks dat ze er intussen al veel meer hebben opgezet de voorbije maanden. Maar bij andere vrienden van mij bij FB lukt het wel. En nogmaals want ook dat kan natuurlijk belangrijk zijn, maar de verstandhouding is opperbest en in alle vriendschap en MOET een vergissing of “mankement”  zijn bij FB. Maar dewelke ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de mogelijkheden zou kunnen zijn dat de instellingen van beide verzenders niet (meer) op "openbaar" zijn ingesteld en dat gebruikers van FB deze niet publiek kunnen raadplegen. Dit zou een keuze van de afzenders kunnen zijn, wat je eventueel zou kunnen vragen. Dat kan ook verklaren waarom je van andere afzenders wél de FB-pagina kan lezen (omdat deze "openbaar" is ingesteld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.