Ga naar inhoud

Partitie indeling


ceesmedema

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, stegisoft zei:

Misschien zijn er afbeelding verwijdert maar ik had eerder gezien:

zou kunnen, want TS had een aantal verkenner-plaatjes geplaatst die eigenlijk overbodig waren omdat er Treesize-plaatjes gevraagd waren (en die ik dus maar wiste) . Wellicht heb je het daar dan dus gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, porrelaar zei:

Hoe is je Duits, Cees? Lees dit topic eens door als je redelijk uit de voeten kunt met de Duitse taal: https://www.administrator.de/forum/win10-c-programdata-bdlogging-cstlogs-tatsächlich-logs-problemlos-gelöscht-werden-350866.html

Die persoon (met de naam sventtke) had precies hetzelfde probleem als jij. Hij stuurde een mail naar Bitdefender support, maar had daar 3 dagen later nog geen reactie op gekregen.

 

Op welke manier heb jij contact opgenomen met Bitdefender?

Je kunt bellen (ik weet niet of jij in België of in Nederland woont):

 

5b02e136e14a4-Bellen_naar_Bitdefender.pn

 

Of je neemt contact op via het contactformulier (e-mailticket): https://www.bitdefender.nl/support/contact-us.html?last_page=ConsumerCategory

Bij Beschrijving* zou ik dan invullen dat de map ProgramData volloopt met honderden GB aan BDLogging.

 

----------------------------------------------------------------

Windows Defender was vroeger inderdaad niet zo goed, maar is de laatste tijd sterk verbeterd en komt er in de testen nu beter uit dan vroeger.

€ 80 euro voor Bitdefender was een flinke uitgave. Dan heb je zeker recht op ondersteuning van Bitdefender.

Ik betaalde, toen ik 15 jaar geleden begon met computeren, € 60 euro voor Norton per jaar. Ik wist als echte beginneling toen niet eens dat er ook gratis virusscanners waren. Ik heb 3 jaar lang betaald voor een virusscanner; daarna ben ik overgegaan op gratis virusscanners. Ik heb er verschillende geprobeerd. Tegenwoordig gebruik ik op de meeste van mijn pc's Panda Free.

 

Ik ben ook erg benieuwd hoe Bitdefender zal reageren op jouw melding.

Ik heb het gemeld en koppel aan je terug. Zal wel weer even in beslag nemen. PS bestaan er eigenlijk wel slechte virusscanners tegenwoordig? Vond BD trouwens best wl goed!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste melding al in jan 2017, dus hopelijk kan het nog even. Maar ik heb al een email gezonden naar de winkel over vervanging van de disk...... Ik zie wel op tegen het installeren van de backup, want dat heb ik nog nooit hoeven doen. Al doende leert men, zeggen ze. We zien wel waar het schip strandt.

 

Nogmaals dank voor jullie ondersteuning

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, stegisoft zei:

Als je een orginele Key-code hebt en dan is het geen probleem om Windows 10 te downloaden (klik) en op usb-stick te zetten en daarmee kan je proper Windows 10 installeren. De keycode mag van Windows 7 of hoger zijn maar het moet wel origineel zijn en dus geen kopie van iemand anders.

Heb je geen key-code dan kan je licentie (klik) kopen.

 

Eenmaal je Windows 10 op je pc hebt staan is je licentie digitaal opgeslagen bij Microsoft en hoef je bij een nieuwe installatie geen productcode meer in te geven. Bij belangrijke hardwarewijzigingen koppel je best vooraf je licentie aan een Microsoft account.  Kies tijdens de installatie voor "Ik heb geen productcode".

5b03377d04ed7_Win10installatie(10).JPG.71b64a428a510f84ed96bd9adc3c285e.JPG

 

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.