Ga naar inhoud

Steeds opnieuw heropstarten


Theo2602

Aanbevolen berichten

Toen ik vanmorgen ging kijken in 'Instellingen', omdat de computer gisteren afsloot met de melding :bijwerken en afsluiten. Werd er even bijgewerkt.

Toen ik weer in 'Instellingen' ging kijken, stond dezelfde vraag om te 'bijwerken en heropstarten' te doen.

Ondertussen deed ik dat al tweemaal, maar de vraag blijft.

 

heropstarten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

Is dat een officieel microsoft programma?

Nee, dat is geen programma dat ontwikkeld is door Microsoft. Het is reclame voor Reimage. Dat programma zou ik zeker niet gaan downloaden en installeren.

 

De website PC Helpforum toont advertenties om daarmee inkomsten te verwerven, waardoor de toegang tot dit forum gratis kan blijven. Meer info hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/67642-vriendelijk-verzoek-whitelist-wwwpc-helpforumbe-in-je-adblocker/

Het is absoluut niet zo dat het team van PCH achter de getoonde reclames/advertenties staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft van zulke dingen af.

Zet gewoon update aan op uw pc.

Windows zal op gezette tijden nieuwe updaten.

Op die manier maak je dan geen fouten.

Zelf doe ik nooit zulke dingen.

Veel mensen willen meteen de nieuwste update.

Maar vergeten wel dat sommige nieuwste update fouten kunnen bevatten.

Daarom is het altijd beter te wachten tot Windows zelf de update download.

Waarom moet je zo focussen op update?

Ik heb in mijn leven nog nooit zoiets moeten doen en toch altijd update ontvangen.

 

Zoals ju nu ziet is de update gebeurd.

Het kan weken duren eer je ontvangst.

Hoe langer het duurt, hoe minder kans je hebt dat jij te vroeg en mogelijk updaten met fouten ontvangt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er bij iets een rood signaal staat, ben ik er niet gerust in. En als er bij afsluiten telkens komt 'bijwerken en afsluiten', denk ik dat er iets fout zit. Als er een lichtje begint te pinken in je auto en je wacht tot het van zichzelf uitgaat, zal je problemen krijgen. Zo is mijn simpele gedachtengang bij computer ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijwerken en afsluiten is niks verkeerd aan want dat is normaal bij Windows 10

Dat heb ik ook maar dat gaat na een tijdje weg.

 

Eer je echt problemen krijgt met computer dan moet je letterlijk buiten gooien door de venster.

Tegenwoordig zijn er zoveel beveiliging dat pc haast niet kapot gaat zonder reden.

Bijvoorbeeld: processor wordt te warm --> pc gaat automatisch uit.

 

Bij auto gaat meestal eerst een waarschuwing lampje aan voordat het rood wordt.

Zelfs bij rood kan het zijn dat je even verder mag rijden als je even naar de garage belt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.