Ga naar inhoud

Lijst met oude software


Ro_mien

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik had een tijd terug een topprogramma op m'n computer staan.

Ik heb het echter verwijderd, omdat ik het niet veel gebruikte.

Natuurlijk... heb ik het nu terug nodig, maar ik weet niet meer hoe het noemde.

 

Weet iemand of er een lijst is op de pc die bijhoudt welke programma's je ooit hebt gedownload, ook al zijn ze verwijderd.

Zeg maar een soort logboek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Ro_mien zei:

Weet iemand of er een lijst is op de pc die bijhoudt welke programma's je ooit hebt gedownload, ook al zijn ze verwijderd.

euh... bestaat dat?

 

Een prog dat de actuele programma's toont: zo zijn er verschillende, maar eentje dat verwijderde progs ook toont?  Lijkt me sterk (tenzij ze niet volledig verwijderd werden natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrijwel alle programma's laten na deïnstallatie resten achter..... daar kan je wellicht nu wat aan hebben.

ga naar verkenner, zorg dat (via beeld/weergaveopties) de verborgen en systeembestanden worden weergegeven en ga op de c: schijf op zoek in de mappen program files / program files(86) / program data naar hints.

en als het daar niet vindt: ga naar c:\gebruikers\[jouwnaam] /appdata/local en appdata/roaming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/7/2018 om 10:51, Ro_mien zei:

Ik had een tijd terug een topprogramma op m'n computer staan.

Ik heb het echter verwijderd, omdat ik het niet veel gebruikte.

Natuurlijk... heb ik het nu terug nodig, maar ik weet niet meer hoe het noemde.

Kan je iets meer vertellen over dat programma?

Waarvoor gebruik(te) je dat programma?

Misschien helpt dat ons om het programma (of een alternatief) te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.