-
Welkom op PC Helpforum
-
Leden statistieken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Frans van wessel
Geachte heer Karel ,
Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
Heeft u daar een oplossing voor ?
Met vriendelijke groet,
Frans v. Wessel
-
Door hemiwo
Waarom zie ik maar drie opeen volgende systeem herstelpunten in Windows 10?
Als ik een systeem herstel wil uitvoeren heb ik maar enkele herstelpunten. waarom is het niet mogelijk om verder terug te gaan in de tijd met systeem herstel in Windows 10? In Windows 7 en 8.1 kun je aan vinken als je meer herstel punten wilt zien.
-
Door misteragga
hallo ik had een vraagje ik heb namelijk mij systeem aan staan
en en ik krijg in eens een bluescreen betekent dit dat er een hardware kapot is ofzo??
-
Door patrick2300
ik krijg steeds een fout code 0x80070715 als ik pc opstart systeem admnistrater komt er op dan
-
Door Optika
Beschrijving
Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen in het systeem veroorzaakt. Dit stuurprogramma wordt uitgeschakeld. Neem contact met de fabrikant van het stuurprogramma voor een update die compatibel is met deze versie van Windows.
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: ApphelpHardBlock
Probleemhandtekening 01: {f9ab2228-3312-4a73-b6f9-936d70e112ef}
Probleemhandtekening 02: {109aca5a-f830-4413-94fc-a26c8850878b}
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 524121879[
-

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
Aanbevolen berichten